@3592 כתב:
@אחוות-טרמפיסטים אגב אני לא יודע אם זה יכול ללמד על משהו אבל שאני שם רוורס המצלמה נדלקת
נכון, המערכת עובדת אבל חלקית, צריבת קושחה תפתור את זה
@מיישה כתב:
כן עם מעדכן אפליקציות של אורורה סטור
אשמח לקישור להורדה.
@מיישה כתב:
כן, יש לאונצ'ר לרכב
כנ"ל.
@מיישה כתב:
איך אם לא ככה? ביונת דואר?
לחבר באיזושהי צורה למחשב.
@מיישה כתב:
ודאי שכן, אמור לעבוד.
לא עובד, מה יכולה להיות הסיבה? היכן אפשר לבדוק?
תודה רבה רבה!
@Moshe-a
הקוד לניפוי באגים usb הוא john@tw-desktop
מאיזה וויפי ניסית? אתה יודע בוודאות שיש בהם אינטרנט או שהתחברת לאיזה אוטובוס בסביבה?
נוסף לכך, במערכת הזו (שהיא מצויינת) יש לך סים מובנה, תכניס סים תעשה הפעלה מחדש והכל יעבוד.
@אחוות-טרמפיסטים מצורף צילו"מ של מידע המערכת (מהאפליקציה של @אפרים-ד ).
נ.ב. אם יש למישהו עוד רעיון מה יכולה להיות הבעיה - אשמח לשמוע.
[image: 1777223334156-20260426_184446-resized.jpg]