עזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me
-
@AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).
- יש לך צ'אט?
- איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
-
@AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).
- יש לך צ'אט?
- איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
@צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
@AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).
- יש לך צ'אט?
- איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html
-
@צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
@AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).
- יש לך צ'אט?
- איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html
-
@צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
@AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).
- יש לך צ'אט?
- איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html
@AdiShay הבאתי אותה כאן:
https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmwareקשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcF -
@AdiShay הבאתי אותה כאן:
https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmwareקשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcF@KINGYOS כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:
@AdiShay הבאתי אותה כאן:
https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmwareקשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcFקבל ביטול עובד,
אגב אתה מכיר רישיונות ל ESXI / VCENTER ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות