דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me

עזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 3 כותבים 317 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    AdiShay
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מכיון שאי אפשר לפתוח חשבון חדש באתר REPACK.me, אם יש לכם חשבון ב REPACK.me ולא אכפת לכם לגלות לי אותו אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A AdiShay

      מכיון שאי אפשר לפתוח חשבון חדש באתר REPACK.me, אם יש לכם חשבון ב REPACK.me ולא אכפת לכם לגלות לי אותו אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

      אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

      1. יש לך צ'אט?
      2. איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צורצ צור

        @AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

        אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

        1. יש לך צ'אט?
        2. איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)
        A מנותק
        A מנותק
        AdiShay
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

        @AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

        אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

        1. יש לך צ'אט?
        2. איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)

        https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html

        צורצ KINGYOSK 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A AdiShay

          @צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

          @AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

          אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

          1. יש לך צ'אט?
          2. איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)

          https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html

          צורצ מנותק
          צורצ מנותק
          צור
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
          #4

          @AdiShay יש לך IDM?
          אם כן אתן לך קישור להורדה ישירה מהאתר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A AdiShay

            @צור כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

            @AdiShay כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

            אשמח שתכתובו לי בצאט את פרטי החשבון(שם משתמש וסיסמה).

            1. יש לך צ'אט?
            2. איזה תוכנה בדיוק אתה צריך משם ואנסה להביא לך (רצוי עם קישור מדויק)

            https://repack.me/software/repacks/system/629-vmware-workstation-17.html

            KINGYOSK מנותק
            KINGYOSK מנותק
            KINGYOS
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @AdiShay הבאתי אותה כאן:
            https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmware

            קשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
            https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcF

            לצפייה במדריכים והתוכנות שפרסמתי לחצו כאן.
            לתגית שלי לחצו כאן.
            אפשר לדבר איתי:
            kingyosforums@gmail.com

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • KINGYOSK KINGYOS

              @AdiShay הבאתי אותה כאן:
              https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmware

              קשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
              https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcF

              A מנותק
              A מנותק
              AdiShay
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי AdiShay
              #6

              @KINGYOS כתב בעזרה | הרשמה / משתמש לא עובד בrepack.me:

              @AdiShay הבאתי אותה כאן:
              https://mitmachim.top/topic/52208/להורדה-macos-ventura-13-2-xcode-14-2-image-for-vmware-מערכת-הפעלה-macos-ventura-ל-vmware

              קשיור ישיר אם אתה לא מוצא שם:
              https://fm.mitm.top/index.php/s/DkycPgHbgnA9GcF

              קבל ביטול עובד,
              אגב אתה מכיר רישיונות ל ESXI / VCENTER ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר