עזרה | סמסונג A53 עולה בלופים
-
@שוקי-סגל בהגדרות נפתח לי האפשרות של תשלומים במגע ובהגדרות כתוב שבוטלאודר פתוח
(אני לא יודע בדיוק איך פותחים את הפונקציה הזאת כדי לבדוק בוודאות -
היי שלום
צרבתי לסמסונג A53 ריקברי מותאם אישית ו vbmeta_disabled (תודה ל @אליר325000 על העזרה)
והמכשיר עולה בלופים (אבל אני יכול להיכנס לריקברי, מישהו יודע למה?
גילוי נאות במדריך שקראתי היה כתוב שם לצרוב שני קבצים בשמות Samsung multidisabler zip ו DM Verity Force Disabler ניסיתי לחפש ברשת אך מה שמצאתי לא עבד...
תודה רבה מראש
@A0533057932 @שלמה-ו@איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים:
המכשיר עולה בלופים (אבל אני יכול להיכנס לריקברי, מישהו יודע למה?
קראתי עד סוף השירשור כדי למצא את ה"סיום סוגריים" ולא מצאתי...

-
@איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים:
המכשיר עולה בלופים (אבל אני יכול להיכנס לריקברי, מישהו יודע למה?
קראתי עד סוף השירשור כדי למצא את ה"סיום סוגריים" ולא מצאתי...

@מאיר-מאיר-מאיר כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים:
@איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים:
המכשיר עולה בלופים (אבל אני יכול להיכנס לריקברי, מישהו יודע למה?
קראתי עד סוף השירשור כדי למצא את ה"סיום סוגריים" ולא מצאתי...

@איש-אמת כתב בעזרה | סמסונג A53 עולה בלופים:
!)

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות