דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?

בירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
8 פוסטים 5 כותבים 220 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אנדרואיד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנדרואיד
    #1

    היי.

    כשהחוק מחייב מכס בחבילה מעלי אקספרס במחיר העולה מ-75$, האם זה גם במקרה שה-75$ הם יחד עם עלות המשלוח?
    הזמנתי עכשיו כלי נגינה, במחיר 52$, אך מחיר המשלוח הינו 25$, סה"כ יחד 77$.
    מחוייב במכס או לא?

    תודה!
    אשמח למקור.

    אבייא U 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א אנדרואיד

      היי.

      כשהחוק מחייב מכס בחבילה מעלי אקספרס במחיר העולה מ-75$, האם זה גם במקרה שה-75$ הם יחד עם עלות המשלוח?
      הזמנתי עכשיו כלי נגינה, במחיר 52$, אך מחיר המשלוח הינו 25$, סה"כ יחד 77$.
      מחוייב במכס או לא?

      תודה!
      אשמח למקור.

      אבייא מנותק
      אבייא מנותק
      אביי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אנדרואיד בעיקרון לא, אבל זה תלוי בחברות השילוח, לפעמים הם מעבירים את זה גם למכס

      ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אנדרואיד

        היי.

        כשהחוק מחייב מכס בחבילה מעלי אקספרס במחיר העולה מ-75$, האם זה גם במקרה שה-75$ הם יחד עם עלות המשלוח?
        הזמנתי עכשיו כלי נגינה, במחיר 52$, אך מחיר המשלוח הינו 25$, סה"כ יחד 77$.
        מחוייב במכס או לא?

        תודה!
        אשמח למקור.

        U מנותק
        U מנותק
        Uri W
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Uri W
        #3

        @אנדרואיד משלוח אף פעם לא כלול ב-75$ חיוב מכס מניסיוני אם כי לא הזמנתי לאחרונה ואיני יודע אם דברים השתנו.

        (במאמר המוסגר ... עריכה: הזמנתי מוצר מעלי ביותר מ-75$ ובקשתי מהמוכר לרשום על החבילה שעלות המוצר פחות מ-75$, המוכר רשם 50$ ועבר ללא מכס).

        מצאתי כאן מידע רשמי שעלות ההובלה לא כלולה.

        אבייא I 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • U Uri W

          @אנדרואיד משלוח אף פעם לא כלול ב-75$ חיוב מכס מניסיוני אם כי לא הזמנתי לאחרונה ואיני יודע אם דברים השתנו.

          (במאמר המוסגר ... עריכה: הזמנתי מוצר מעלי ביותר מ-75$ ובקשתי מהמוכר לרשום על החבילה שעלות המוצר פחות מ-75$, המוכר רשם 50$ ועבר ללא מכס).

          מצאתי כאן מידע רשמי שעלות ההובלה לא כלולה.

          אבייא מנותק
          אבייא מנותק
          אביי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

          ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

          M I 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • אבייא אביי

            @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

            M מנותק
            M מנותק
            MERS
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @אביי כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:

            @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

            ניסית להלונן ברשות המיסים [עם קבלה מסמכים וכו'],

            אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • U Uri W

              @אנדרואיד משלוח אף פעם לא כלול ב-75$ חיוב מכס מניסיוני אם כי לא הזמנתי לאחרונה ואיני יודע אם דברים השתנו.

              (במאמר המוסגר ... עריכה: הזמנתי מוצר מעלי ביותר מ-75$ ובקשתי מהמוכר לרשום על החבילה שעלות המוצר פחות מ-75$, המוכר רשם 50$ ועבר ללא מכס).

              מצאתי כאן מידע רשמי שעלות ההובלה לא כלולה.

              I מנותק
              I מנותק
              ITAMAR25
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @Uri-W כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:

              מצאתי כאן מידע רשמי שעלות ההובלה לא כלולה

              זה נכון רק אם המוצר עצמו עולה פחות מ75 (כמו אצל פותח הנושא), אבל אם המו ר יותר מ75, משלמים גם על המשלוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אבייא אביי

                @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

                I מנותק
                I מנותק
                ITAMAR25
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                #7

                @אביי כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:

                @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

                קורה שמחייבים על חבילה בפחות , אבל אפשר לערער ולקבל החזר כמו שכתב @MERS , מנסיון

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M MERS

                  @אביי כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:

                  @Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..

                  ניסית להלונן ברשות המיסים [עם קבלה מסמכים וכו'],

                  אבייא מנותק
                  אבייא מנותק
                  אביי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @MERS נראה לך שהיה לי כוח? גלגלתי את זה על מי שהזמנתי בשבילו, זה עדיין היה לו יותר כלכלי..

                  ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר