בירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?
-
היי.
כשהחוק מחייב מכס בחבילה מעלי אקספרס במחיר העולה מ-75$, האם זה גם במקרה שה-75$ הם יחד עם עלות המשלוח?
הזמנתי עכשיו כלי נגינה, במחיר 52$, אך מחיר המשלוח הינו 25$, סה"כ יחד 77$.
מחוייב במכס או לא?תודה!
אשמח למקור. -
היי.
כשהחוק מחייב מכס בחבילה מעלי אקספרס במחיר העולה מ-75$, האם זה גם במקרה שה-75$ הם יחד עם עלות המשלוח?
הזמנתי עכשיו כלי נגינה, במחיר 52$, אך מחיר המשלוח הינו 25$, סה"כ יחד 77$.
מחוייב במכס או לא?תודה!
אשמח למקור. -
-
@Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..
-
-
@Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..
@אביי כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:
@Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..
קורה שמחייבים על חבילה בפחות , אבל אפשר לערער ולקבל החזר כמו שכתב @MERS , מנסיון
-
@אביי כתב בבירור | חבילה ב-52$ + 25$ משלוח.. יעצור במכס?:
@Uri-W אכן זה החוק היבש אבל כבר קרה לי פעמיים בפדקס שחבילה של 50 דולר חויבה במס בגלל עלות המשלוח.. אולי צריך להגיש על זה ייצוגית..
ניסית להלונן ברשות המיסים [עם קבלה מסמכים וכו'],
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות