שאלה | נוסחת חישוב באקסל
-
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ליצור נוסחה באקסל
אני רוצה לחשב אחוז של סכום מתוך סכום אחר,
לדוגמה כמה אחוז זה 10 מתוך 100 (שהתשובה היא 10)
תודה מראש לעוזרים@שי-פ לא בדיוק הבנתי לאיזה נוסחה אתה מתכוון.
-
להזין את השלם ולבקש הפחתה של x אחוז.
-
להזין שני סכומים והנוסחה תחשב את ההפרש בינהם באחוזים.
-
-
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ליצור נוסחה באקסל
אני רוצה לחשב אחוז של סכום מתוך סכום אחר,
לדוגמה כמה אחוז זה 10 מתוך 100 (שהתשובה היא 10)
תודה מראש לעוזרים -
@שי-פ לא בדיוק הבנתי לאיזה נוסחה אתה מתכוון.
-
להזין את השלם ולבקש הפחתה של x אחוז.
-
להזין שני סכומים והנוסחה תחשב את ההפרש בינהם באחוזים.
@מאיר-מאיר-מאיר כתב בשאלה | נוסחת חישוב באקסל:
@שי-פ לא בדיוק הבנתי לאיזה נוסחה אתה מתכוון.
-
להזין את השלם ולבקש הפחתה של x אחוז.
-
להזין שני סכומים והנוסחה תחשב את ההפרש בינהם באחוזים.
השני
-
-
@שי-פ אם הבנתי אותך נכון מצרף קובץ מוכן
חוברת221.xlsx@aiib כתב בשאלה | נוסחת חישוב באקסל:
@שי-פ אם הבנתי אותך נכון מצרף קובץ מוכן
חוברת221.xlsxהנוסחה שם לא נכונה!!
תבדוק סכום אחר ותראה.באמת זה מה שניסיתי לפני שפניתי כאן לעזרה,
זה רק מגביר את הציפיה שלי מחברי הפורום-
מה פיספסנו כאן? -
@aiib כתב בשאלה | נוסחת חישוב באקסל:
@שי-פ אם הבנתי אותך נכון מצרף קובץ מוכן
חוברת221.xlsxהנוסחה שם לא נכונה!!
תבדוק סכום אחר ותראה.באמת זה מה שניסיתי לפני שפניתי כאן לעזרה,
זה רק מגביר את הציפיה שלי מחברי הפורום-
מה פיספסנו כאן? -
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ליצור נוסחה באקסל
אני רוצה לחשב אחוז של סכום מתוך סכום אחר,
לדוגמה כמה אחוז זה 10 מתוך 100 (שהתשובה היא 10)
תודה מראש לעוזרים@שי-פ כתב בשאלה | נוסחת חישוב באקסל:
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ליצור נוסחה באקסל
אני רוצה לחשב אחוז של סכום מתוך סכום אחר,
לדוגמה כמה אחוז זה 10 מתוך 100 (שהתשובה היא 10)
תודה מראש לעוזריםבהמשך לתשובה של אביי
תוכל להזין רק את הנוסחה
=(B3/100)
במקרה הנ''ל כתוב בתא הנ''ל 8
ולהגדיר את סגנון התא כאחוזים,
וכך יוצג לך 8%
המעלה היא: שזה לא מציג אין ספור של נקודות עשרוניות,(מקסימום שתיים). וגם נחמד שמוצג ליד המספר: %
בטוח לי שניתן לעשות את זה גם עם נוסחה, מסתמא @אביי התותח יודע איך.
אני מכיר רק את הנוסחה שמורידה את הנקודות עשרוניות.
אבל אין לי מושג איך שיציג %
בכל מקרה להגדיר את סגנון התא יותר קל לכאורה -
@שי-פ כתב בשאלה | נוסחת חישוב באקסל:
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ליצור נוסחה באקסל
אני רוצה לחשב אחוז של סכום מתוך סכום אחר,
לדוגמה כמה אחוז זה 10 מתוך 100 (שהתשובה היא 10)
תודה מראש לעוזריםבהמשך לתשובה של אביי
תוכל להזין רק את הנוסחה
=(B3/100)
במקרה הנ''ל כתוב בתא הנ''ל 8
ולהגדיר את סגנון התא כאחוזים,
וכך יוצג לך 8%
המעלה היא: שזה לא מציג אין ספור של נקודות עשרוניות,(מקסימום שתיים). וגם נחמד שמוצג ליד המספר: %
בטוח לי שניתן לעשות את זה גם עם נוסחה, מסתמא @אביי התותח יודע איך.
אני מכיר רק את הנוסחה שמורידה את הנקודות עשרוניות.
אבל אין לי מושג איך שיציג %
בכל מקרה להגדיר את סגנון התא יותר קל לכאורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות