בירור | בקשת העלאת אפליקציות
-
שלום וברכה נכתב לאחרונה "לא לבקש להעלות אפליקציות ואשמח לדעת מתי כן אפשר לבקש?
כאן בתמונה רואים שב "עזרה הדדית אנדרואיד" ב"עזרה הדדית אפליקציות" גם יש הודעה כזאת
האם זה טעות או שזה באמת?
והאם מעלימים עיין בינתיים ממי שמבקש או האם יש דרך אחרת לבקש אפליקציות?
האם ניתן לבקש דרך דרייב כי פשוט אין מקום בשרת של הפורום או סיבה אחרת?
הבעיה בהעלאה או בעצם הבקשה?תודה רבה

-
שלום וברכה נכתב לאחרונה "לא לבקש להעלות אפליקציות ואשמח לדעת מתי כן אפשר לבקש?
כאן בתמונה רואים שב "עזרה הדדית אנדרואיד" ב"עזרה הדדית אפליקציות" גם יש הודעה כזאת
האם זה טעות או שזה באמת?
והאם מעלימים עיין בינתיים ממי שמבקש או האם יש דרך אחרת לבקש אפליקציות?
האם ניתן לבקש דרך דרייב כי פשוט אין מקום בשרת של הפורום או סיבה אחרת?
הבעיה בהעלאה או בעצם הבקשה?תודה רבה

@אשר אם זה בגלל שיש אשכול מיועד לכך אשמח אם ינעצו אותו כי אחרת לא יפסיקו לבקש
למשל לקח לי רבע שעה אחרי שחיפשתי "אפליקציות שמתאימות ליאנג" בקשת אפליקציות"
חפשתי עשרות אפשרויות של מלל מתאים עד שבמקרה היה לי רוח הקודש לעלות על המילה המתאימה
לדעתי רוב האנשים לא היו מצליחים,
לכן אם רוצים להגביל את הבקשות לאפליקציות נשמח אם "ינעצו" את האשכולות האלו 01 02
לתשומת לב @אלישי תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות