בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש
-
@aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
(האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)
מה קרה איתו?
לא זוכר בדיוק ראיתי ככה מלמעלה על דגמים 980 990
-
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@aaaa
שלום וברכה
עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .לא זה פשוט לא רלוונטי
או שיש את הקירור המובנה
או שאתה שם קירור חיצוני -
@aaaa
אז זאת אומרת שאני צריך להוריד את הקירור הנוזלי ?
או שליחלופין זה לא יפריע לי שהיה גם עם הוא לא היה בשימוש כי זה פשוט ב 150 ש"ח יותר נמוך וזה משמעותי .
ה TRaY כרגע יותר יקר -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@nte שלום וברכה
תודה.
איזה SSD מומלץ ?
כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .SN 770 או 850
אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע) -
@cuai אין שום בעיה לקנות ושלא יהיה בשימוש, המעבד אותו מעבד
בס"ה אתה מקבל באריזה גם קירור של אינטל -
@cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
https://ksp.co.il/web/item/179930 -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@aaaa
הקירור שלו מספיק טוב או שאין לסמוך עליו . ?אפשר לסמוך עליו
אבל אם אתה רוצה לנצל באמת את המעבד שקנית
אין ספק שעם קירור נוזלים טוב תקבל הרבה יותר -
@aaaa
אוקי תודה הקירור נזלי שהוספתי הוא אכן טוב ?
אני לא מחפש כמובן את הטופ שבטופ אבל משהו סביר שעושה את העניין בצורה טובה מספיק . -
-
זה חשוב כן הכונן שלי מתמלא.
עם מה שבחרתי גם עושה את העבודה בצורה טובה יחסית אז זה בסדר מבחינתי
אני יודע שאין מושלם ומחשב החלומות עולה הון תועפות .. -
על הקצה ממש .
אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים . -
על הקצה ממש .
אבל זה שווה את ההפרש של ה250 ש"ח הנוספים בערך . ?
או שמעט ביצועים יותר בכמה אחוזים בודדים . -
@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?
M2 זה רק תושבת
@aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
https://ksp.co.il/web/item/179930@nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
(האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)
-
@cuai זה אני כבר לא יכול לומר לך בוודאות
אבל על הנייר יש להם הפרש של 1GB במהירות כתיבה (2,100MB/s - 3300MB/s)
ולסמסונג יש 500MB זיכרון מטמון בזמן שבקינגסטון (גם באתר היצרן) לא מופיע שיש בכלל זיכרון מטמון, שזה דבר משמעותי -
@aaaa
מה לגבי זה ?
https://ksp.co.il/web/item/229288
זה במצבע@cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:
@aaaa
מה לגבי זה ?
https://ksp.co.il/web/item/229288
זה במצבע .לא כדאי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

