דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C cuai

    @SHIMIX-0

    שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
    אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
    והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
    אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

    S מנותק
    S מנותק
    SHIMIX 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
    #22

    @cuai אם יש'ך כסף אז תשקיע
    ברור
    ואתה צודק. בעתיד לכאורה זה יהיה בהחלט נצרך
    לגבי זכרון תקנה באמזון
    שם זה הרבה יותר זול

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • aaaaA aaaa

      @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

      @aaaa מוגזם לכל הדעות
      ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

      או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
      ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
      חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

      C מנותק
      C מנותק
      cuai
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
      #23

      @aaaa

      זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
      בגלל זה זה כלכך חשוב
      כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
      או תוכנות VST

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C cuai

        @aaaa

        זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
        בגלל זה זה כלכך חשוב
        כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
        או תוכנות VST

        S מנותק
        S מנותק
        SHIMIX 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
        #24

        @cuai סגור
        יאללה בהצלחה
        ותהנה עם המחשב החדש
        (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
        וגם זה באמזון

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S SHIMIX 0

          @cuai סגור
          יאללה בהצלחה
          ותהנה עם המחשב החדש
          (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
          וגם זה באמזון

          C מנותק
          C מנותק
          cuai
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
          #25

          @SHIMIX-0
          תודה אבל אני חושב
          שעדיף לקנות בארץ שיש לך אחריות והכל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C cuai

            228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
            186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
            244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
            M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
            226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
            41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
            45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
            237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
            2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

            https://ksp.co.il/t/oM4gU3

            aaaaA מנותק
            aaaaA מנותק
            aaaa
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
            #26

            @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
            תחליף למעבד הזה
            https://ksp.co.il/web/item/16014

            C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • aaaaA aaaa

              @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
              תחליף למעבד הזה
              https://ksp.co.il/web/item/16014

              C מנותק
              C מנותק
              cuai
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @aaaa
              הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
              למעבד הזה יש גם קירור ?

              aaaaA N 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • C cuai

                @aaaa
                הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                למעבד הזה יש גם קירור ?

                aaaaA מנותק
                aaaaA מנותק
                aaaa
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @aaaa
                הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                למעבד הזה יש גם קירור ?

                כן
                תחליף למעבד הזה
                זה אותו מעבד, רק בלי קירור

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • C cuai

                  @aaaa
                  הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                  למעבד הזה יש גם קירור ?

                  N מנותק
                  N מנותק
                  nte
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                  והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N nte

                    @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                    והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cuai
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                    #30

                    @nte שלום וברכה
                    תודה.
                    איזה SSD מומלץ ?
                    כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • aaaaA aaaa

                      @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                      @aaaa
                      הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                      למעבד הזה יש גם קירור ?

                      כן
                      תחליף למעבד הזה
                      זה אותו מעבד, רק בלי קירור

                      C מנותק
                      C מנותק
                      cuai
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                      #31

                      @aaaa
                      שלום וברכה
                      עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                      aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • C cuai

                        @nte שלום וברכה
                        תודה.
                        איזה SSD מומלץ ?
                        כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                        N מנותק
                        N מנותק
                        nte
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                        @nte שלום וברכה
                        תודה.
                        איזה SSD מומלץ ?
                        כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                        SN 770 או 850
                        אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                        aaaaA C 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • C cuai

                          @aaaa
                          שלום וברכה
                          עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                          aaaaA מנותק
                          aaaaA מנותק
                          aaaa
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
                          #33

                          @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                          @aaaa
                          שלום וברכה
                          עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                          לא זה פשוט לא רלוונטי
                          או שיש את הקירור המובנה
                          או שאתה שם קירור חיצוני

                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • N nte

                            @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            @nte שלום וברכה
                            תודה.
                            איזה SSD מומלץ ?
                            כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                            SN 770 או 850
                            אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                            aaaaA מנותק
                            aaaaA מנותק
                            aaaa
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                            מה קרה איתו?

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • aaaaA aaaa

                              @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                              מה קרה איתו?

                              N מנותק
                              N מנותק
                              nte
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @aaaa כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              @nte כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                              (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                              מה קרה איתו?

                              לא זוכר בדיוק ראיתי ככה מלמעלה על דגמים 980 990

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • aaaaA aaaa

                                @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                @aaaa
                                שלום וברכה
                                עם הקירור יש מבצע ביותר זול ב 1700 וקצת בערך אז לא איכפת לי שהיה קירור נוסף זה רק יועיל אני מניח .

                                לא זה פשוט לא רלוונטי
                                או שיש את הקירור המובנה
                                או שאתה שם קירור חיצוני

                                C מנותק
                                C מנותק
                                cuai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                #36

                                @aaaa
                                אז זאת אומרת שאני צריך להוריד את הקירור הנוזלי ?
                                או שליחלופין זה לא יפריע לי שהיה גם עם הוא לא היה בשימוש כי זה פשוט ב 150 ש"ח יותר נמוך וזה משמעותי .
                                ה TRaY כרגע יותר יקר

                                aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C cuai

                                  @aaaa
                                  אז זאת אומרת שאני צריך להוריד את הקירור הנוזלי ?
                                  או שליחלופין זה לא יפריע לי שהיה גם עם הוא לא היה בשימוש כי זה פשוט ב 150 ש"ח יותר נמוך וזה משמעותי .
                                  ה TRaY כרגע יותר יקר

                                  aaaaA מנותק
                                  aaaaA מנותק
                                  aaaa
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
                                  #37

                                  @cuai אין שום בעיה לקנות ושלא יהיה בשימוש, המעבד אותו מעבד
                                  בס"ה אתה מקבל באריזה גם קירור של אינטל

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • N nte

                                    @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                    @nte שלום וברכה
                                    תודה.
                                    איזה SSD מומלץ ?
                                    כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                    SN 770 או 850
                                    אולי 980 פרו (האמת עכשיו הייתה פרשייה על הדגם אז לא יודע)

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    cuai
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @nte
                                    כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

                                    aaaaA N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • aaaaA aaaa

                                      @cuai אין שום בעיה לקנות ושלא יהיה בשימוש, המעבד אותו מעבד
                                      בס"ה אתה מקבל באריזה גם קירור של אינטל

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cuai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @aaaa
                                      הקירור שלו מספיק טוב או שאין לסמוך עליו . ?

                                      aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cuai

                                        @nte
                                        כונן M 2 כמדומני הוא הרבה יותר מהיר לא ?

                                        aaaaA מנותק
                                        aaaaA מנותק
                                        aaaa
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40

                                        @cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
                                        https://ksp.co.il/web/item/179930

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • aaaaA aaaa

                                          @cuai הכונן הכי טוב זה הכונן הזה
                                          https://ksp.co.il/web/item/179930

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @aaaa

                                          יקר לי מדי .

                                          aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר