דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. חומרה
  4. בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

בקשת מידע | מפרט של מחשב חדש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חומרה
113 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S SHIMIX 0

    @cuai למה אתה צריך קירור נוזלי זה סתם עושה בעיות
    תקנה קרור אוויר חזק מפלצתי ויעיל
    גם הלוח
    זה עשוי ל OVERCLOCK

    C מנותק
    C מנותק
    cuai
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
    #11

    @SHIMIX-0
    זה הלוח הזול ביותר שהיה באופציות של תושבת Z790
    שאני צריך למעבד

    לגבי ה DDR 5
    הוא מהיר הרבה יותר לפי מה ששמעתי .

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S SHIMIX 0

      @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

      aaaaA מנותק
      aaaaA מנותק
      aaaa
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

      @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

      ולמה אתה צריך i7
      ולמה אתה צריך מחשב?
      איזה מין שאלות?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • S SHIMIX 0

        @cuai ולמה אתה צריך DDR5?

        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

        DDR5

        אולי כי זה יותר מהיר 🤔

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • משה מזרחימ משה מזרחי

          @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

          DDR5

          אולי כי זה יותר מהיר 🤔

          S מנותק
          S מנותק
          SHIMIX 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
          #14

          @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
          3200 הרץ זה מספיק לגמרי
          מקסימום 4000
          ובכלל 64 ג'גיה😵
          זה מוגזם בהחלט

          C aaaaA 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • S SHIMIX 0

            @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
            3200 הרץ זה מספיק לגמרי
            מקסימום 4000
            ובכלל 64 ג'גיה😵
            זה מוגזם בהחלט

            C מנותק
            C מנותק
            cuai
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
            #15

            @SHIMIX-0
            תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
            זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • C cuai

              @SHIMIX-0
              תודה על העצה אני מעריך זאת אבל
              זה לא מספיק לצרכים שלי אני עובד עם תוכנות סאונד ועריכה מהירות הזיכרונות חשובה לי בהחלט

              S מנותק
              S מנותק
              SHIMIX 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
              אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
              (על FL STUDIO)
              וזה מספיק באמת לגמרי
              מקס 32

              C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S SHIMIX 0

                @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                מקסימום 4000
                ובכלל 64 ג'גיה😵
                זה מוגזם בהחלט

                aaaaA מנותק
                aaaaA מנותק
                aaaa
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                מקסימום 4000
                ובכלל 64 ג'גיה😵
                זה מוגזם בהחלט

                אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                כל אחד והצרכים שלו

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • aaaaA aaaa

                  @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                  @משה-מזרחי לדעתי הדגם הזה הוא יקר מידי ועשוי לדברים ותוכנות הזויות
                  3200 הרץ זה מספיק לגמרי
                  מקסימום 4000
                  ובכלל 64 ג'גיה😵
                  זה מוגזם בהחלט

                  אני מכיר מישהו שעובד על 128GB RAM
                  כל אחד והצרכים שלו

                  S מנותק
                  S מנותק
                  SHIMIX 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @aaaa מוגזם לכל הדעות
                  ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                  aaaaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S SHIMIX 0

                    @cuai מספיק לך 16 במהירות 3200 בדוק
                    אני גם עובד על תוכנות באולפן שלי
                    (על FL STUDIO)
                    וזה מספיק באמת לגמרי
                    מקס 32

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cuai
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                    #19

                    @SHIMIX-0

                    שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                    אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                    והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                    אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                    S 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • C cuai

                      @SHIMIX-0

                      שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                      אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                      והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                      אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                      S מנותק
                      S מנותק
                      SHIMIX 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @cuai עם איזה
                      (סתם מעניין אותי)
                      אפשר לשאול?🤔

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S SHIMIX 0

                        @aaaa מוגזם לכל הדעות
                        ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                        aaaaA מנותק
                        aaaaA מנותק
                        aaaa
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                        @aaaa מוגזם לכל הדעות
                        ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                        או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                        ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                        חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                        C A 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • C cuai

                          @SHIMIX-0

                          שלום וברכה , לצרכים שלי זה ממש לא מספיק עבדתי בעבר עם 16
                          אני עובד עם פלאגנים שתופסים הרבה זיכרון מהמערכת . ונאלצתי להחליף ל 32 שבהחלט זה כרגע די מספיק ( עדיין על הגבול )
                          והזיכרון מתמלא תוך פרק זמן קצר .
                          אני מעדיף את דור העתיד בעתיד אני מניח ש 64 אפילו היה מעט.

                          S מנותק
                          S מנותק
                          SHIMIX 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                          #22

                          @cuai אם יש'ך כסף אז תשקיע
                          ברור
                          ואתה צודק. בעתיד לכאורה זה יהיה בהחלט נצרך
                          לגבי זכרון תקנה באמזון
                          שם זה הרבה יותר זול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • aaaaA aaaa

                            @SHIMIX-0 כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                            @aaaa מוגזם לכל הדעות
                            ריבוי RAM זה רק כשפותחים המון תוכנות ביחד

                            או שפותחים 400 כרטיסיות בכרום ואדג' ביחד
                            ובנוסף מריצים כמה מכונות ווירטואליות במקביל
                            חוץ מהעבודה השוטפת על המחשב

                            C מנותק
                            C מנותק
                            cuai
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                            #23

                            @aaaa

                            זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                            בגלל זה זה כלכך חשוב
                            כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                            או תוכנות VST

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • C cuai

                              @aaaa

                              זה העיקרון בתוכנת סאונד בתוך התוכנה פותחים הרבה תוכנות שקשורות לתוך התוכנה במקביל וכל תוכנה תוספת לא מעט זיכרון .
                              בגלל זה זה כלכך חשוב
                              כל פלאגין אפילו של דימוי של קומפרסורים , לימטרים ,EQ יכול לתפוס ים של הזכרון במערכת ( איכותיים )
                              או תוכנות VST

                              S מנותק
                              S מנותק
                              SHIMIX 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX 0
                              #24

                              @cuai סגור
                              יאללה בהצלחה
                              ותהנה עם המחשב החדש
                              (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                              וגם זה באמזון

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S SHIMIX 0

                                @cuai סגור
                                יאללה בהצלחה
                                ותהנה עם המחשב החדש
                                (לדעתי תקנה לפחות 1650 בשביל המינימום)
                                וגם זה באמזון

                                C מנותק
                                C מנותק
                                cuai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                #25

                                @SHIMIX-0
                                תודה אבל אני חושב
                                שעדיף לקנות בארץ שיש לך אחריות והכל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C cuai

                                  228805 Processor Intel Intel Core i7 13700KF 3.4GHz 30MB Cache s1700 - Box 1
                                  186418 CPU Cooler Corsair H55 RGB Liquid CPU Cooler 1
                                  244950 Motherboards for Intel GIGABYTE Z790 GAMING X LGA1700 DDR5 1
                                  M214928 Memory Display - Kingston FURY BEAST RGB 2x32GB DDR5 4800MHz CL38 1
                                  226171 Solid-State Drives (SSD) Kingston NV2 PCIe 4.0 x4 NVMe M.2 2280 1TB SSD 1
                                  41812 Optical Writer ASUS Dual Interface External USB 2.0 Slim DVD±RW x8 Drive Black SDRW-08D2S-U Lite 1
                                  45440 Power Supply Corsair 750W Active PFC 80+ Bronze CX750 PSU 1
                                  237444 Case Antec NX270 TG Mid Tower ATX Case (No PSU) - Black 1
                                  2581 Assembly הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

                                  https://ksp.co.il/t/oM4gU3

                                  aaaaA מנותק
                                  aaaaA מנותק
                                  aaaa
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי aaaa
                                  #26

                                  @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
                                  תחליף למעבד הזה
                                  https://ksp.co.il/web/item/16014

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • aaaaA aaaa

                                    @cuai אין לך עניין במעבד עם קירור, ברגע שאתה קונה קירור חיצוני
                                    תחליף למעבד הזה
                                    https://ksp.co.il/web/item/16014

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    cuai
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @aaaa
                                    הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                    למעבד הזה יש גם קירור ?

                                    aaaaA N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C cuai

                                      @aaaa
                                      הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                      למעבד הזה יש גם קירור ?

                                      aaaaA מנותק
                                      aaaaA מנותק
                                      aaaa
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @cuai כתב בבקשת מידע | מפרט של מחשב חדש:

                                      @aaaa
                                      הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                      למעבד הזה יש גם קירור ?

                                      כן
                                      תחליף למעבד הזה
                                      זה אותו מעבד, רק בלי קירור

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • C cuai

                                        @aaaa
                                        הי נכנסתי אבל אני לא רואה איזה שינוי במפרט אשמח לדעת מה הכוונה
                                        למעבד הזה יש גם קירור ?

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        nte
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                                        והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • N nte

                                          @cuai קח SSD יותר איכותי למערכת כזו
                                          והמעבד שהבאת הוא ללא ליבה גרפית ככה שאתה חייב כרטיס מסך או שתחפש מעבד ללא סיומת F

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                          #30

                                          @nte שלום וברכה
                                          תודה.
                                          איזה SSD מומלץ ?
                                          כן יש לי כרטיס מסך אז אין צורך .

                                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר