בירור | איקטוב הוינדוס
-
עשיתי וזה לא מחלץ
-
עשיתי וזה לא מחלץ
@אהרון-הההה
אין לך winrar
תתקין את זה וwinrar-x64-611.exe אז תחלץ -
מה שכתוב במדריך הזה אני עשיתי את זה וזה לא עובד
@אהרון-הההה ווינדוס או אופיס?
כי לווינדוס יש פריצה עדיפה כמו שניתן לראות במדריך הבא
https://mitmachim.top/post/62760 -
@אהרון-הההה
אין לך winrar
תתקין את זה וwinrar-x64-611.exe אז תחלץ@Yanky
אני לא יודע איך לעבד אם התוכנה הזו -
@Yanky
אני לא יודע איך לעבד אם התוכנה הזו@אהרון-הההה כתב בבירור | איקטוב הוינדוס:
@Yanky
אני לא יודע איך לעבד אם התוכנה הזואין מה לדעת
מתקינים אותה ואז ניתן לפתוח קבצים בסיומת RAR או Z7
אבל עברת על המדריך ששלחתי אליו? -
@אהרון-הההה כתב בבירור | איקטוב הוינדוס:
@Yanky
אני לא יודע איך לעבד אם התוכנה הזואין מה לדעת
מתקינים אותה ואז ניתן לפתוח קבצים בסיומת RAR או Z7
אבל עברת על המדריך ששלחתי אליו?@A0533057932
אני הרגע התקנתי וזה מבקש סיסמה על הפתיחה -
@A0533057932
אני הרגע התקנתי וזה מבקש סיסמה על הפתיחה@אהרון-הההה קראת את המדריך?
-
@אהרון-הההה קראת את המדריך?
@A0533057932
אני לא ידע איך מחלצים -
@אהרון-הההה קראת את המדריך?
@A0533057932
אני עשה את הפעולה שם וזה לא עושה לי עד שורה -
@A0533057932
אני עשה את הפעולה שם וזה לא עושה לי עד שורה -
ח חברים העביר נושא זה מ-באגים/הצעות ייעול ב-
-
@A0533057932
אני עשה את הפעולה שם וזה לא עושה לי עד שורה@אהרון-הההה קצת קשה לענות לך בצורה הזאת
קודם כל כמו שניתן לראות לווינדוס יש פריצה אחרת
שנית בלי תמונות קשה להבין איה אתה נתקע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות