שאלה | פלאפונים של נוקיה
-
הציבור החרדי בדרך כלל פוחד להשתמש אם פלפונים שלא מאושרים כל פלאפון שנכנס עובר ביקורת מטעם וועד התקשרות
-
הציבור החרדי בדרך כלל פוחד להשתמש אם פלפונים שלא מאושרים כל פלאפון שנכנס עובר ביקורת מטעם וועד התקשרות
@ישראל-חזקה אני יודע גם אני מהציבור החרדי השאלה שלי היא לגבי גרסאות כשרות כמו השיאומי ובעצם השאלה למה שיאומי נכנסו ונוקיה לא הרי הם ידועים עד היום בשבחם כמו הסי 2 וה208 שהיו חלק מהציבור מדוע לא ממשיכים איתם? (איתם הכוונה עם נוקיה)
-
שמתי לב שישנם הרבה פלאפונים חדשים של חברת נוקיה וחלקם עם אפשרות לאפליקציות למה הם לא נכנסו לציבור החרדי?
-
@עוף-החול נכון אבל Nokia 8110 4G לא נכנס והוא נשמע ממש טוב ובאמת מעצבן שלרובם אין אפשרות או לפחות לא אפשרות קלה ליצור גירסאות או שאי אפשר להתקין אפליקציות כלשהם על מה שכבר יש (כמו ב215 וה225) ואפי' באלו שלא כשרים בכלל מעניין אם בשאר או יותר נכון בחדשים יותר יש אפשרות

-
@ישראל-חזקה אני יודע גם אני מהציבור החרדי השאלה שלי היא לגבי גרסאות כשרות כמו השיאומי ובעצם השאלה למה שיאומי נכנסו ונוקיה לא הרי הם ידועים עד היום בשבחם כמו הסי 2 וה208 שהיו חלק מהציבור מדוע לא ממשיכים איתם? (איתם הכוונה עם נוקיה)
@מומי11 אם הבנתי נכון הנוקיה של היום היא אינה הנוקיה של פעם. הוחלפה הבעלות לחברה סינית פשוטה + המשתמע מכך.. מה שמוריד מערכה למרות התשבחות על הסי 2 זצ"ל.
-
@מומי11 אם הבנתי נכון הנוקיה של היום היא אינה הנוקיה של פעם. הוחלפה הבעלות לחברה סינית פשוטה + המשתמע מכך.. מה שמוריד מערכה למרות התשבחות על הסי 2 זצ"ל.
@מאיר-מאיר-מאיר יהי זכרו ברוך
מ"מ מעניין (הלוואי שתהיה דרך להשתמש בהם)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות