באג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
הדרייבר של כרטיס הרשת פגום/לא קיים
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות? -
יכול להיות שהויפי מכובה
-
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות?@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות?קודם כל נסה להפעיל מחדש
אם לא עוזר תביא חברה ודגם -
יכול להיות שהויפי מכובה
@משה-זוכמיר-1 אז איך אני ידליק אותו? א"א!
-
על מקש FN + הסמל של האנטנה
-
על מקש FN + הסמל של האנטנה
-
לפני כמה שעות עבד לי, ועכשיו אין לי את האפשרות בכלל להדליק אותו.

@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לאתחל?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לאתחל?
@mcnk את הWIFI? - לא
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו והFN נמצא בשורה למטה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 בשורה העליונה בממקלדת יש אחד מה"אפים" שיש עליו ציור של אנטנה
-
@mcnk את הWIFI? - לא
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, את המחשב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו והFN נמצא בשורה למטה
@משה-זוכמיר-1 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו
יש F12 ויש על זה ציור של מטוס-מצב טיסה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, את המחשב
@mcnk כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, את המחשב
לאפס את המחשב?????
-
@משה-זוכמיר-1 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו
יש F12 ויש על זה ציור של מטוס-מצב טיסה
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@משה-זוכמיר-1 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו
יש F12 ויש על זה ציור של מטוס-מצב טיסה
לא אחרי זה
-
@mcnk כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, את המחשב
לאפס את המחשב?????
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, הפעלה מחדש.
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@משה-זוכמיר-1 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו
יש F12 ויש על זה ציור של מטוס-מצב טיסה
לא אחרי זה
@משה-זוכמיר-1
אחרי זה יש מקש שכתוב עליו בקטן ins ובגדול prt sc
לחצתי, וזה לא עזר -
@משה-זוכמיר-1
אחרי זה יש מקש שכתוב עליו בקטן ins ובגדול prt sc
לחצתי, וזה לא עזר@החפץ-בעילום-שם-0 כן, אבל קח בחשבון שלא בכל מחשב הסמלים אותו דבר
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, הפעלה מחדש.
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אוקיי, בן כמה המחשב? הוא חטף מכה לאחרונה? שינת משהו בהגדרות?
-
@משה-זוכמיר-1
אחרי זה יש מקש שכתוב עליו בקטן ins ובגדול prt sc
לחצתי, וזה לא עזר@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@משה-זוכמיר-1
אחרי זה יש מקש שכתוב עליו בקטן ins ובגדול prt sc
לחצתי, וזה לא עזרגם זה ובנוסף מקש הFN
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
