באג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב
-
@klopkk איך פותחים את מנהל ההתקנים?
@החפץ-בעילום-שם-0 מקש ימני על סמל הווינדוס
ואז תראה שורה של מנהל ההתקנים -
@החפץ-בעילום-שם-0
זה לא כמו אצלי

@השטיגניסט זו בדיוק הבעיה שלו....
זה נעלם לו -
לפני כמה שעות עבד לי, ועכשיו אין לי את האפשרות בכלל להדליק אותו.

-
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה רוצה אני ינסה לסדר לך את זה עם
שליטה מרחוק@השטיגניסט כבר אבחנת את הבעיה..?!
-
@השטיגניסט כבר אבחנת את הבעיה..?!
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תעלה צילום ממנהל ההתקנים
-
ה החפץ בעילום שם 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה רוצה אני ינסה לסדר לך את זה עם
שליטה מרחוק -
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
הדרייבר של כרטיס הרשת פגום/לא קיים
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
הדרייבר של כרטיס הרשת פגום/לא קיים
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות? -
יכול להיות שהויפי מכובה
-
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות?@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@nte שזה אומר???.
מה צריך לעשות?קודם כל נסה להפעיל מחדש
אם לא עוזר תביא חברה ודגם -
יכול להיות שהויפי מכובה
@משה-זוכמיר-1 אז איך אני ידליק אותו? א"א!
-
על מקש FN + הסמל של האנטנה
-
על מקש FN + הסמל של האנטנה
-
לפני כמה שעות עבד לי, ועכשיו אין לי את האפשרות בכלל להדליק אותו.

@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לאתחל?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ניסית לאתחל?
@mcnk את הWIFI? - לא
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו והFN נמצא בשורה למטה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 בשורה העליונה בממקלדת יש אחד מה"אפים" שיש עליו ציור של אנטנה
-
@mcnk את הWIFI? - לא
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, את המחשב
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו והFN נמצא בשורה למטה
@משה-זוכמיר-1 כתב בבאג | דחווווףף! אי אפשר להדליק את הwifi במחשב:
@החפץ-בעילום-שם-0 אחרי המקשים של הF1 וכו
יש F12 ויש על זה ציור של מטוס-מצב טיסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
