בקשת מידע | הערות ב2 טורים
-
@ישעיהו-כץ תודה רבה!!! עשיתי אבל כעת הבעיה היא שהטורים הפוכים והמספרים של ההערות הולכים מהטור השמאלי לימני, מה עושים?
-
@ישעיהו-כץ אז אתה לא יודע על פיתרון?
-
@ישעיהו-כץ אז אתה לא יודע על פיתרון?
-
@אהרן123 הערת שוליים מבוססת על ברירת המחדל של הטקסט הרגיל.

לכאורה צריך להגדיר בסגנון של הסקסט הרגיל שיהיה מימין לשמאל.
-
@אהרן123
האם זה לאחר שהחלת את ה
המאקרו של נוחכות או לפני?נסה להפעיל את הפקודה הזו אולי זה יעזור;
. -
@דאנציג את המקרו של נוכחות בכלל לא הבנתי איך עושים, וניסיתי את הפקודה שלך RTL וזה לא עשה כלום

-
כיצד ניתן לעשות את ההערות שוליים ב2 טורים כאשר המסמך עצמו הינו טור 1, וכן האם יש דרך פשוטה לציצם את ההערות לשורה אחת ולא פיסקה חדשה לכל הערה? ראיתי שהעלו כאן קובץ של פקודות מקרו אבל זה לא עובד לי
תודה מראש@אהרן123
יש על זה קצת מידע בפרוייקט בן תורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
