בעיה | העברת יחידות- שגיאה
-
אני מנסה להעביר יחידות מהוירטואל פלוס שלי למערכת רגילה וכתוב לי שלא ניתן להעביר ממערכת זו.
למה?! מה ניתן לעשות?! [חוץ מלקנות עוד חבילה של 100?...]תודה רבה
-
@aiib זה יחידות שקנית או שקיבלת בניוד קו לוירטואל? אם זה יחידות שקנית תיצור קשר עם השירות לקוחות של ימות
@צדיק-תמים קניתי.
יכול להיות שיש הגבלה במעבר בין וירטואל פלוס למערכת רגילה? כי קראתי משהו בסגנון בפורום של ימות המשיח -
@צדיק-תמים קניתי.
יכול להיות שיש הגבלה במעבר בין וירטואל פלוס למערכת רגילה? כי קראתי משהו בסגנון בפורום של ימות המשיח -
אני מנסה להעביר יחידות מהוירטואל פלוס שלי למערכת רגילה וכתוב לי שלא ניתן להעביר ממערכת זו.
למה?! מה ניתן לעשות?! [חוץ מלקנות עוד חבילה של 100?...]תודה רבה
-
@צדיק-תמים כתב בבעיה | העברת יחידות- שגיאה:
@aiib למה אתה לא פונה לימות? זה הצעד הכי קל והגיוני
כאן לפעמים יותר מהיר לקבל תשובות...
איך פונים אליהם בנושא? -
@צדיק-תמים כתב בבעיה | העברת יחידות- שגיאה:
@aiib למה אתה לא פונה לימות? זה הצעד הכי קל והגיוני
כאן לפעמים יותר מהיר לקבל תשובות...
איך פונים אליהם בנושא? -
@צדיק-תמים קניתי.
יכול להיות שיש הגבלה במעבר בין וירטואל פלוס למערכת רגילה? כי קראתי משהו בסגנון בפורום של ימות המשיח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות