כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?
-
@שמעון-לאופר 0 תהפוך לתפריט רגיל שבתוכו בשלוחות משנה יהיה 1 ו2
@A0533057932 ב-1 אני יגדיר נגיד מה שהיה לי עד עכשיו שזה אומר לפי מספר טלפון
מה אני יגדיר ב-2? כלומר מה יקרה כשמישהו אחר יחייג? איך בדיוק זה ינתב ל-2? -
@A0533057932 ב-1 אני יגדיר נגיד מה שהיה לי עד עכשיו שזה אומר לפי מספר טלפון
מה אני יגדיר ב-2? כלומר מה יקרה כשמישהו אחר יחייג? איך בדיוק זה ינתב ל-2?@שמעון-לאופר לא את ההגדרות אתה משאיר על 0 ואת ההגדרה למקרה שגיאה אתה מפנה ל/0/2
זה מה שאתה מגדירtype=menu admin_login_no_password=yes white_list=yes white_list_error_goto=/0/1 -
@שמעון-לאופר לא את ההגדרות אתה משאיר על 0 ואת ההגדרה למקרה שגיאה אתה מפנה ל/0/2
זה מה שאתה מגדירtype=menu admin_login_no_password=yes white_list=yes white_list_error_goto=/0/1@A0533057932
נראה לי ש/0/2 -
@שמעון-לאופר לא את ההגדרות אתה משאיר על 0 ואת ההגדרה למקרה שגיאה אתה מפנה ל/0/2
זה מה שאתה מגדירtype=menu admin_login_no_password=yes white_list=yes white_list_error_goto=/0/1@A0533057932 ואז כשמקישים 0 זה נותן 2 אפשרויות???
מי שיקיש 1 ייכנס לפי זיוי ומי שייכנס ל2 יקיש קוד??? -
@A0533057932
נראה לי ש/0/2@אהרן-שובקס תראה את התיקון אני צודק בו
כלומר השורהadmin_login_no_password=yesנצרכת או שאפשר לוותר עליה? -
@אהרן-שובקס תראה את התיקון אני צודק בו
כלומר השורהadmin_login_no_password=yesנצרכת או שאפשר לוותר עליה?@A0533057932 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
@אהרן-שובקס תראה את התיקון אני צודק בו
כלומר השורהadmin_login_no_password=yesנצרכת או שאפשר לוותר עליה?וודאי שזה נצרך אם לא זה אז איך זה יכנס ללא סיסמא?
-
@A0533057932 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
@אהרן-שובקס תראה את התיקון אני צודק בו
כלומר השורהadmin_login_no_password=yesנצרכת או שאפשר לוותר עליה?וודאי שזה נצרך אם לא זה אז איך זה יכנס ללא סיסמא?
@אהרן-שובקס לא עובד לי. מבקש קוד ב-2 השלוחות
-
@A0533057932 ואז כשמקישים 0 זה נותן 2 אפשרויות???
מי שיקיש 1 ייכנס לפי זיוי ומי שייכנס ל2 יקיש קוד???@שמעון-לאופר בעיקרון שים תקליט נא להקיש 1
-
@אהרן-שובקס לא עובד לי. מבקש קוד ב-2 השלוחות
@שמעון-לאופר תיקנתי שים לב
-
@שמעון-לאופר תיקנתי שים לב
@A0533057932 לא .
מבקש קוד בשניהם -
@A0533057932 לא .
מבקש קוד בשניהם@שמעון-לאופר תרשום בשלוחה 1 את השורה
admin_login_no_password=yes -
@שמעון-לאופר לסיכום
שלוחה 0type=menu white_list=yes white_list_error_goto=/0/2שלוחה 0/1 תרשום
type=admin_login admin_login_no_password=yesשלוחה 0/2 תרשום
type=admin_login -
@שמעון-לאופר עובד?
-
@שמעון-לאופר עובד?
@A0533057932 במכשיר שלי עובד שלוחה 1 נכנס בלי קוד ושלוחה 2 מבקש קוד
אבל ממכשיר אחר זה בכלל זה אומר אין לך הרשאה ואז נכנס לניהול ללא קוד................. -
@A0533057932 במכשיר שלי עובד שלוחה 1 נכנס בלי קוד ושלוחה 2 מבקש קוד
אבל ממכשיר אחר זה בכלל זה אומר אין לך הרשאה ואז נכנס לניהול ללא קוד.................@שמעון-לאופר תוסיף לשלוחה 2 את השורה
password=password_admin
ותעדכן -
@שמעון-לאופר תוסיף לשלוחה 2 את השורה
password=password_admin
ותעדכן@A0533057932 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
password=password_admin
לא הוספתי את זה
ועכשיו עובד
פשוט אני כל הזמן הגדרתי שלוחה 1 לכניסה ו2 לקוד ואתה הפוך...
תכלס עובד עכשיו מצוין
זה אומר אין גישה ואז נותן אפשרות של קוד.. -
@שמעון-לאופר תוסיף לשלוחה 2 את השורה
password=password_admin
ותעדכןפוסט זה נמחק! -
תודה רבה ומיוחדת ל @אהרן-שובקס ול @A0533057932
על העזרה המדהימה
זכות הרבים תעמוד לכם! -
@A0533057932 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
password=password_admin
לא הוספתי את זה
ועכשיו עובד
פשוט אני כל הזמן הגדרתי שלוחה 1 לכניסה ו2 לקוד ואתה הפוך...
תכלס עובד עכשיו מצוין
זה אומר אין גישה ואז נותן אפשרות של קוד..@שמעון-לאופר אני תעיתי ותיקנתי אבל אם עובד בכל בסדר
-
@שמעון-לאופר אני תעיתי ותיקנתי אבל אם עובד בכל בסדר
@A0533057932 אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
@שמעון-לאופר אני תעיתי ותיקנתי אבל אם עובד בכל בסדר
גם אם תתקנת זה גם לא טוב כי לא הגדרת ששלוחה 0 זה כניסה לניהול ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות