כיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?
-
תודה רבה
-
תודה רבה
@שמעון-לאופר ע"י DID_GO_TO כמדומני
-
תודה רבה
@שמעון-לאופר
תכניס לשלוחה של הניהול את ההגדרות הבאות:type=admin_login admin_login_no_password=yes white_list=yesובנוסף תכניס לשלוחה קובץ בשם WhiteList.ini ומי שיהיה רשום בקובץ הזה יוכל להיכנס לשלוחה בלי סיסמא
-
@שמעון-לאופר
תכניס לשלוחה של הניהול את ההגדרות הבאות:type=admin_login admin_login_no_password=yes white_list=yesובנוסף תכניס לשלוחה קובץ בשם WhiteList.ini ומי שיהיה רשום בקובץ הזה יוכל להיכנס לשלוחה בלי סיסמא
@אהרן-שובקס אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
ובנוסף תכניס לשלוחה קובץ בשם WhiteList.ini ומי שיהיה רשום בקובץ הזה יוכל להיכנס לשלוחה בלי סיסמא
איך אני מכניס קובץ כזה?
-
@אהרן-שובקס אמר בכיצד אני מגדיר כניסה לניהול ללא סיסמה - אלא לפי זיהוי מספר טלפון מחייג?:
ובנוסף תכניס לשלוחה קובץ בשם WhiteList.ini ומי שיהיה רשום בקובץ הזה יוכל להיכנס לשלוחה בלי סיסמא
איך אני מכניס קובץ כזה?
@שמעון-לאופר
העלה קובץ -
@שמעון-לאופר
תכניס לשלוחה של הניהול את ההגדרות הבאות:type=admin_login admin_login_no_password=yes white_list=yesובנוסף תכניס לשלוחה קובץ בשם WhiteList.ini ומי שיהיה רשום בקובץ הזה יוכל להיכנס לשלוחה בלי סיסמא
@אהרן-שובקס השורה הראשונה כבר מוגדר אצלי
השורה השניה מוגדר לי קצת שונה password_log_save=yes כך -
@שמעון-לאופר
העלה קובץ@אהרן-שובקס מאיפה אני מביא כזה קובץ?
-
@אהרן-שובקס מאיפה אני מביא כזה קובץ?
@שמעון-לאופר יוצר לבד
-
@אהרן-שובקס מאיפה אני מביא כזה קובץ?
@שמעון-לאופר
תיצור קובץ בפנקס רשימות ותקרא לזה בשם שהבאתי רק אל תשכח לשנות את הקידוד ל UTF8 -
@שמעון-לאופר
תיצור קובץ בפנקס רשימות ותקרא לזה בשם שהבאתי רק אל תשכח לשנות את הקידוד ל UTF8@אהרן-שובקס סורי אבל לא הבנתי כלום חוץ מלפתוח פנקס רשימות חדש
-
@אהרן-שובקס סורי אבל לא הבנתי כלום חוץ מלפתוח פנקס רשימות חדש
@שמעון-לאופר
תעשה שמור בשם ותחליף את השם למה שרשמתי למעלה ואז יש לך שמה סוג קידוד ותשנה לUTF 8 -
@שמעון-לאופר
תעשה שמור בשם ותחליף את השם למה שרשמתי למעלה ואז יש לך שמה סוג קידוד ותשנה לUTF 8@אהרן-שובקס לגבי ההגדרה בשלוחה שהבאתי למעלה, להשאיר גם אותה,
או להחליף במה שכתבת אתה? -
@אהרן-שובקס לגבי ההגדרה בשלוחה שהבאתי למעלה, להשאיר גם אותה,
או להחליף במה שכתבת אתה?@שמעון-לאופר
תחליף -
@שמעון-לאופר
תחליף@אהרן-שובקס תודה
בפנקס רשימות אני כותב בפנים את המספר טלפון רגיל? -
@אהרן-שובקס תודה
בפנקס רשימות אני כותב בפנים את המספר טלפון רגיל?@שמעון-לאופר
כן -
@אהרן-שובקס תודה
בפנקס רשימות אני כותב בפנים את המספר טלפון רגיל?@שמעון-לאופר כן
כל מספר טלפון בשורה נפרדת -
@אהרן-שובקס עכשיו כתוב לי ככה
type=admin_login title=ניהול enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no admin_login_no_password=yes white_list=yesזה טוב??
-
@אהרן-שובקס עכשיו כתוב לי ככה
type=admin_login title=ניהול enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no admin_login_no_password=yes white_list=yesזה טוב??
@שמעון-לאופר דבר ראשון את הקוד רושמים ע"י סימון קוד
-
@שמעון-לאופר דבר ראשון את הקוד רושמים ע"י סימון קוד
@A0533057932 למה? עד עכשיו היה ככה. אין צורך. כי זה כבר מוגדר בהגדרות משתמש.
-
@A0533057932 למה? עד עכשיו היה ככה. אין צורך. כי זה כבר מוגדר בהגדרות משתמש.
@שמעון-לאופר אני מתכוון פה בפורום
תעשה שורה מעל ```ושורה מתחת ```
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות