אתר יד 2 (תקלה)
-
כבר כמה ימים שאני לא מצליח לגלוש באתר יד 2
כשאני נכנס הוא כל שניה כאי' טוען מחדש ועד שנכנס אם אני לוחץ על משהו אז שוב מתחיל לטעון מחדש או שמגיע לדף 500
משהו נתקל בזה?
יש פיתרון? -
כבר כמה ימים שאני לא מצליח לגלוש באתר יד 2
כשאני נכנס הוא כל שניה כאי' טוען מחדש ועד שנכנס אם אני לוחץ על משהו אז שוב מתחיל לטעון מחדש או שמגיע לדף 500
משהו נתקל בזה?
יש פיתרון?@חיים-כהן-1 אמר באתר יד 2 (תקלה):
כבר כמה ימים שאני לא מצליח לגלוש באתר יד 2
כשאני נכנס הוא כל שניה כאי' טוען מחדש ועד שנכנס אם אני לוחץ על משהו אז שוב מתחיל לטעון מחדש או שמגיע לדף 500
משהו נתקל בזה?
יש פיתרון?גא"מ
-
@חיים-כהן-1 @ישראליק
אני ניסיתי וזה עובד לי מצויין
-
כבר כמה ימים שאני לא מצליח לגלוש באתר יד 2
כשאני נכנס הוא כל שניה כאי' טוען מחדש ועד שנכנס אם אני לוחץ על משהו אז שוב מתחיל לטעון מחדש או שמגיע לדף 500
משהו נתקל בזה?
יש פיתרון?@חיים-כהן-1 אצלי כשאני מהבית גם יש לי את אותה בעיה, אבל כשאני גולש במחשב אחר לא בבית עובד מעולה.
יש לי הרגשה שאולי אם אתה גולש עליו הרבה זה קורה ?!
@חיים-כהן-1 @ישראליק זה נכון ?! -
@חיים-כהן-1 אצלי כשאני מהבית גם יש לי את אותה בעיה, אבל כשאני גולש במחשב אחר לא בבית עובד מעולה.
יש לי הרגשה שאולי אם אתה גולש עליו הרבה זה קורה ?!
@חיים-כהן-1 @ישראליק זה נכון ?!@ברוך אמר באתר יד 2 (תקלה):
@חיים-כהן-1
יש לי הרגשה שאולי אם אתה גולש עליו הרבה זה קורה ?!
@חיים-כהן-1 זה נכון ?!לא.
עכשיו פתאום כן עובד לי מקוה שלא יעשה בעיות שוב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות