בירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית
-
@יאיר1997 דעתי אתה הולך רחוק מדי
לא צריך להתחיל להסתבך עם צריבות של רומים מקוסטמים.
פשוט מאד תריץ את הסקריפט להתקנת האפליקציה עם הרשאות מה שהבאתי לך למעלה ואמור לעבוד@יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:
@מישהו12 עכשיו עוררת לי משהו שכנראה קשור
צרבתי רק את קובץ ה tar איפה שיש את הכפתור AP כמו שמובא פה
יכול להיות שאני צריך לצרוב עוד דברים?היה לך כמה קבצים בתיקייה של הרום שחילצת?
אם כן תשלח תמונה -
@יאיר1997
אני צרבתי רק אחד ועובד יופי -
@יאיר1997 יש רוט למכשיר?
זה נראה שחסר הרשאות
התקנת את האפליקציה ידני או עם הרשאות בadb?
עריכה: עכשיו אני אוחז ששלחו לך קישור לאפליקציה
צריך להתקין את זה אם אין רוט למכשיר עם הרשאות מיוחדות בadb
כמו שכתוב במדריך הזה https://mitmachim.top/post/28077
@יאיר1997 -
@yos סורי שאני מגיב אחרי הרבה זמן פשוט זה מכשיר של מכר שלעיתים אני אצלו
אבל זה השגיאה שאני מקבל. מה זה אומר? ומה אפשר לעשות?

תודה מראש.@יאיר1997
זה נראה שהמכשיר פשוט לא מחובר
או שהניפוי באגים לא פעיל -
@יאיר1997
זה נראה שהמכשיר פשוט לא מחובר
או שהניפוי באגים לא פעיל@מיגו-להוציא המכשיר מחובר וכן מצב ניפוי באגים (וכמובן דרייברים) אפליקציות אחרות אני מצליח להתקין באמצעות adb.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות