דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. עזרה הדדית - סמסונג
  5. בירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית

בירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - סמסונג
25 פוסטים 6 כותבים 739 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

    @יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

    @מיגו-להוציא אם אתה מדבר על המורלוקל 2 גם אני ניסיתי אבל זה מצריך רוט וזה מסובך לי (כמובן שעברתי על המדריכים לצריבת רוט)

    https://mitmachim.top/post/406671
    מספיק ADB ודרייבר

    י מנותק
    י מנותק
    יאיר1997
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @יוסי-מחשבים @yos תודה אלופים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

      @יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

      @מיגו-להוציא אם אתה מדבר על המורלוקל 2 גם אני ניסיתי אבל זה מצריך רוט וזה מסובך לי (כמובן שעברתי על המדריכים לצריבת רוט)

      https://mitmachim.top/post/406671
      מספיק ADB ודרייבר

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @יוסי-מחשבים כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

      @יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

      @מיגו-להוציא אם אתה מדבר על המורלוקל 2 גם אני ניסיתי אבל זה מצריך רוט וזה מסובך לי (כמובן שעברתי על המדריכים לצריבת רוט)

      https://mitmachim.top/post/406671
      מספיק ADB ודרייבר

      @יאיר1997 כך גם אני עשיתי

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

        @יוסי-מחשבים כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

        @יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

        @מיגו-להוציא אם אתה מדבר על המורלוקל 2 גם אני ניסיתי אבל זה מצריך רוט וזה מסובך לי (כמובן שעברתי על המדריכים לצריבת רוט)

        https://mitmachim.top/post/406671
        מספיק ADB ודרייבר

        @יאיר1997 כך גם אני עשיתי

        י מנותק
        י מנותק
        יאיר1997
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר1997
        #15

        @יוסי-מחשבים לאחר התקנת מורלוקל דרך הכלי עדין לא נותן עברית מצרף צילומסך מור.png תודה מראש

        Screenshot_2023-01-23-18-28-46.png

        י מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יאיר1997

          @יוסי-מחשבים לאחר התקנת מורלוקל דרך הכלי עדין לא נותן עברית מצרף צילומסך מור.png תודה מראש

          Screenshot_2023-01-23-18-28-46.png

          י מנותק
          י מנותק
          יאיר1997
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          יש מצב שהעברית פשוט לא קיימת אצלי בקושחה?

          yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יאיר1997

            יש מצב שהעברית פשוט לא קיימת אצלי בקושחה?

            yosY מנותק
            yosY מנותק
            yos
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי yos
            #17

            @יאיר1997 יש רוט למכשיר?
            זה נראה שחסר הרשאות
            התקנת את האפליקציה ידני או עם הרשאות בadb?
            עריכה: עכשיו אני אוחז ששלחו לך קישור לאפליקציה
            צריך להתקין את זה אם אין רוט למכשיר עם הרשאות מיוחדות בadb
            כמו שכתוב במדריך הזה https://mitmachim.top/post/28077
            @יאיר1997

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
              #18

              תנסה אולי לצרוב LineageOS
              https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=886192&view=findpost&p=88083567
              יש שם הוראות.
              שים לב שלא יעבוד לך GPS ורדיוFM.
              ואולי גם זה טוב, לכאורה אין באגים
              https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=886192&view=findpost&p=65370180
              לא לוקח אחריות

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יאיר1997

                @יוסי-מחשבים לאחר התקנת מורלוקל דרך הכלי עדין לא נותן עברית מצרף צילומסך מור.png תודה מראש

                Screenshot_2023-01-23-18-28-46.png

                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @יאיר1997 כשאני התעסקתי עם זה זכור לי שהאפליקציה עצמה אחרי שניסיתי להוסיף את העברית כתבה לי שצריך רוט או פקודה בadb,
                והיתה כתובה שם הפקודה שצריך לכתוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהו12מ מישהו12

                  תנסה אולי לצרוב LineageOS
                  https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=886192&view=findpost&p=88083567
                  יש שם הוראות.
                  שים לב שלא יעבוד לך GPS ורדיוFM.
                  ואולי גם זה טוב, לכאורה אין באגים
                  https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=886192&view=findpost&p=65370180
                  לא לוקח אחריות

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יאיר1997
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר1997
                  #20

                  @מישהו12 עכשיו עוררת לי משהו שכנראה קשור
                  צרבתי רק את קובץ ה tar איפה שיש את הכפתור AP כמו שמובא פה
                  יכול להיות שאני צריך לצרוב עוד דברים?

                  yosY מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י יאיר1997

                    @מישהו12 עכשיו עוררת לי משהו שכנראה קשור
                    צרבתי רק את קובץ ה tar איפה שיש את הכפתור AP כמו שמובא פה
                    יכול להיות שאני צריך לצרוב עוד דברים?

                    yosY מנותק
                    yosY מנותק
                    yos
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @יאיר1997 דעתי אתה הולך רחוק מדי
                    לא צריך להתחיל להסתבך עם צריבות של רומים מקוסטמים.
                    פשוט מאד תריץ את הסקריפט להתקנת האפליקציה עם הרשאות מה שהבאתי לך למעלה ואמור לעבוד

                    @יאיר1997 כתב בבירור | גרסה לJ1 מיני עם עברית מובנית:

                    @מישהו12 עכשיו עוררת לי משהו שכנראה קשור
                    צרבתי רק את קובץ ה tar איפה שיש את הכפתור AP כמו שמובא פה
                    יכול להיות שאני צריך לצרוב עוד דברים?

                    היה לך כמה קבצים בתיקייה של הרום שחילצת?
                    אם כן תשלח תמונה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יאיר1997

                      @מישהו12 עכשיו עוררת לי משהו שכנראה קשור
                      צרבתי רק את קובץ ה tar איפה שיש את הכפתור AP כמו שמובא פה
                      יכול להיות שאני צריך לצרוב עוד דברים?

                      מיגו להוציאמ מנותק
                      מיגו להוציאמ מנותק
                      מיגו להוציא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @יאיר1997
                      אני צרבתי רק אחד ועובד יופי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • yosY yos

                        @יאיר1997 יש רוט למכשיר?
                        זה נראה שחסר הרשאות
                        התקנת את האפליקציה ידני או עם הרשאות בadb?
                        עריכה: עכשיו אני אוחז ששלחו לך קישור לאפליקציה
                        צריך להתקין את זה אם אין רוט למכשיר עם הרשאות מיוחדות בadb
                        כמו שכתוב במדריך הזה https://mitmachim.top/post/28077
                        @יאיר1997

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יאיר1997
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @yos סורי שאני מגיב אחרי הרבה זמן פשוט זה מכשיר של מכר שלעיתים אני אצלו

                        אבל זה השגיאה שאני מקבל. מה זה אומר? ומה אפשר לעשות?
                        17200f7e-5e46-44ce-9952-9917d42707f4-image.png
                        תודה מראש.

                        מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יאיר1997

                          @yos סורי שאני מגיב אחרי הרבה זמן פשוט זה מכשיר של מכר שלעיתים אני אצלו

                          אבל זה השגיאה שאני מקבל. מה זה אומר? ומה אפשר לעשות?
                          17200f7e-5e46-44ce-9952-9917d42707f4-image.png
                          תודה מראש.

                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @יאיר1997
                          זה נראה שהמכשיר פשוט לא מחובר
                          או שהניפוי באגים לא פעיל

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                            @יאיר1997
                            זה נראה שהמכשיר פשוט לא מחובר
                            או שהניפוי באגים לא פעיל

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יאיר1997
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @מיגו-להוציא המכשיר מחובר וכן מצב ניפוי באגים (וכמובן דרייברים) אפליקציות אחרות אני מצליח להתקין באמצעות adb.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר