בעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים
-
@קינג-קומפיוטר איך בודקים?
@ישראל-קונצברג בן כמה המחשב?
ומה הדגם המדוייק? -
@ישראל-קונצברג בן כמה המחשב?
ומה הדגם המדוייק?@קינג-קומפיוטר לא יודע בדיוק בן כמה
TOSHIBA
Satellile L500 -
@קינג-קומפיוטר לא יודע בדיוק בן כמה
TOSHIBA
Satellile L500@ישראל-קונצברג אם הוא לא חדש אז רוב הסיכויים שהביוס מסוג Legacy
איזה סוג מחיצה הגדרת ברופוס MBR או GPT? -
@ישראל-קונצברג אם הוא לא חדש אז רוב הסיכויים שהביוס מסוג Legacy
איזה סוג מחיצה הגדרת ברופוס MBR או GPT?@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג אם הוא לא חדש אז רוב הסיכויים שהביוס מסוג Legacy
איזה סוג מחיצה הגדרת ברופוס MBR או GPT?GPT
-
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג אם הוא לא חדש אז רוב הסיכויים שהביוס מסוג Legacy
איזה סוג מחיצה הגדרת ברופוס MBR או GPT?GPT
@ישראל-קונצברג תגדיר MBR
-
@ישראל-קונצברג תגדיר MBR
-
@ישראל-קונצברג תגדיר MBR
-
@קינג-קומפיוטר אם המחשב די איטי גם כשאני משתמש דרך "סרגיי" יעזור לעדכן לווינדוס 10?
-
@קינג-קומפיוטר אם המחשב די איטי גם כשאני משתמש דרך "סרגיי" יעזור לעדכן לווינדוס 10?
פוסט זה נמחק! -
@קינג-קומפיוטר אם המחשב די איטי גם כשאני משתמש דרך "סרגיי" יעזור לעדכן לווינדוס 10?
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
-
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
-
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
-
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
שווה לעדכן לווינדוס 10 ? -
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
שווה לעדכן לווינדוס 10 ?@ישראל-קונצברג מה המפרט של המחשב?
-
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
שווה לעדכן לווינדוס 10 ? -
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?
7
עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
שווה לעדכן לווינדוס 10 ?@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
אפשר להבין לאן אתה חותר?
גם הייתי בודק:
- חום מנוע
- תוכנות זוללות זכרון בRAM
- דוח הSMART
-
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
אפשר להבין לאן אתה חותר?
גם הייתי בודק:
- חום מנוע
- תוכנות זוללות זכרון בRAM
- דוח הSMART
@משחזר-מידע כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
אפשר להבין לאן אתה חותר?
גם הייתי בודק:
- חום מנוע
- תוכנות זוללות זכרון בRAM
- דוח הSMART
התקנתי את הוינדוס של @KINGYOS עובד די טוב אבל קצת איטי בפרט בהתחלה.
אשמח להסבר איך לבדוק את כל זה!
ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!) -
@משחזר-מידע כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
אפשר להבין לאן אתה חותר?
גם הייתי בודק:
- חום מנוע
- תוכנות זוללות זכרון בRAM
- דוח הSMART
התקנתי את הוינדוס של @KINGYOS עובד די טוב אבל קצת איטי בפרט בהתחלה.
אשמח להסבר איך לבדוק את כל זה!
ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)
תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')
-
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)
תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')
@מתכנת-חובב כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
@ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:
ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)
תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')
@משחזר-מידע @מתכנת-חובב איזה חברה לבחור?
ועוד שאילה. כל המחשבים תומכים ב-ssd?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות