דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים

בעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 5 כותבים 510 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י ישראל קונצברג

    @קינג-קומפיוטר אם המחשב די איטי גם כשאני משתמש דרך "סרגיי" יעזור לעדכן לווינדוס 10?

    קינג קומפיוטרק מנותק
    קינג קומפיוטרק מנותק
    קינג קומפיוטר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

      @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

      י מנותק
      י מנותק
      ישראל קונצברג
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

      @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

      7

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ישראל קונצברג

        @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

        @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

        7

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל קונצברג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

        @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

        @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

        7

        עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישראל קונצברג

          @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

          @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

          @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

          7

          עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

          י מנותק
          י מנותק
          ישראל קונצברג
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

          @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

          @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

          @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

          7

          עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

          מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
          שווה לעדכן לווינדוס 10 ?

          קינג קומפיוטרק משה מזרחימ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י ישראל קונצברג

            @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

            @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

            @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

            @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

            7

            עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

            מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
            שווה לעדכן לווינדוס 10 ?

            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטרק מנותק
            קינג קומפיוטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @ישראל-קונצברג מה המפרט של המחשב?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל קונצברג

              @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

              @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

              @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

              @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

              7

              עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

              מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
              שווה לעדכן לווינדוס 10 ?

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @ישראל-קונצברג
              שווה לשים SSD

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י ישראל קונצברג

                @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                @קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                @ישראל-קונצברג איזה וינדוס יש עכשיו?

                7

                עכשיו אני רואה שהדיסק עמוס כמעט לגמרי!

                מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,
                שווה לעדכן לווינדוס 10 ?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,

                אפשר להבין לאן אתה חותר?

                גם הייתי בודק:

                • חום מנוע
                • תוכנות זוללות זכרון בRAM
                • דוח הSMART

                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משחזר מידע

                  @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                  מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,

                  אפשר להבין לאן אתה חותר?

                  גם הייתי בודק:

                  • חום מנוע
                  • תוכנות זוללות זכרון בRAM
                  • דוח הSMART
                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל קונצברג
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @משחזר-מידע כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                  @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                  מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,

                  אפשר להבין לאן אתה חותר?

                  גם הייתי בודק:

                  • חום מנוע
                  • תוכנות זוללות זכרון בRAM
                  • דוח הSMART

                  התקנתי את הוינדוס של @KINGYOS עובד די טוב אבל קצת איטי בפרט בהתחלה.
                  אשמח להסבר איך לבדוק את כל זה!
                  ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)

                  מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישראל קונצברג

                    @משחזר-מידע כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                    @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                    מחקתי איזה 70 גיגה ולקח לוינדוס יותר מ-10 דקות לעלות, והמחשב איטי,

                    אפשר להבין לאן אתה חותר?

                    גם הייתי בודק:

                    • חום מנוע
                    • תוכנות זוללות זכרון בRAM
                    • דוח הSMART

                    התקנתי את הוינדוס של @KINGYOS עובד די טוב אבל קצת איטי בפרט בהתחלה.
                    אשמח להסבר איך לבדוק את כל זה!
                    ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)

                    מתכנת חובבמ מנותק
                    מתכנת חובבמ מנותק
                    מתכנת חובב
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                    ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)

                    תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')

                    צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                      @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                      ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)

                      תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל קונצברג
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל קונצברג
                      #22

                      @מתכנת-חובב כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                      @ישראל-קונצברג כתב בבעיה | לא מצליח להעלות דיסק טכנאים:

                      ולגבי שדרוג ל-ssd אשמח לקבל פרטים. (החלק הטכני פשוט בשבילי!)

                      תחליט על גודל הכונן שאתה מעוניין בו ותקנה את הכי זול שאתה מוצא בחנות (לך לחנות נורמלית כמובן - כמו KSP וכו')

                      @משחזר-מידע @מתכנת-חובב איזה חברה לבחור?
                      ועוד שאילה. כל המחשבים תומכים ב-ssd?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר