בעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד
-
@שטיגליץ כתב בבעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד:
נ.ב. בתנור דלונגי ישנה אפשרות נוספת, כיון שבוררי המצבים תלויים אחד בשני. (כשא אחד עובד אי אפשר להפעיל את השני להידור הכשרות)
יכול להיות שנשרף אחד מהמגעים בבורר של התא השני.
אם זה יהיה רלונטי אכתוב איך לזהות זאת בלנ"דתודה רבה
באמת נשרף הבורר החלפתי והכל מצוין -
@epe כתב בבעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד:
איך אני יודע מה הבעיה יש לי רב מודד
ובגוף חימום יש רצף
אשמח לעזרהבדלונגי יש למיטב הבנתי בעיה של הבידוד לפנאל הכפתורים וככל הנראה מהחום הם נדפקים...
@שטיגליץ יתקן אותי אם צריך... -
@שטיגליץ כתב בבעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד:
נ.ב. בתנור דלונגי ישנה אפשרות נוספת, כיון שבוררי המצבים תלויים אחד בשני. (כשא אחד עובד אי אפשר להפעיל את השני להידור הכשרות)
תלוי בדגמים, לי אישית יש דגם עם הכשר של ה'עדה' שמותר להשתמש בשני התאים בו זמנית.
-
@epe כתב בבעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד:
איך אני יודע מה הבעיה יש לי רב מודד
ובגוף חימום יש רצף
אשמח לעזרהבדלונגי יש למיטב הבנתי בעיה של הבידוד לפנאל הכפתורים וככל הנראה מהחום הם נדפקים...
@שטיגליץ יתקן אותי אם צריך...@אלוף-העולם-1 כתב בבעיה | התא התחתון בתנור דלונגי לא עובד:
בדלונגי יש למיטב הבנתי בעיה של הבידוד לפנאל הכפתורים וככל הנראה מהחום הם נדפקים...
@שטיגליץ יתקן אותי אם צריך...לא יודע, לא חשבתי על זה, קצת התרשמתי שבדלונגי אחרי פתיחת הגז בפעם הראשונה מתרבות נזילות מהגז על הבורר, ולכן אני ממליץ לשים שקית קוקי - שקית לאפייה שעומדת בחום גבוה על הבוררים כדי שהנוזלים מהגז לא יזלו עליו, רק שלא תהיה צמודה למשטח הגז כי אז היא תישרף. ולוודא שהבורר עובד כראוי למרות השקית, שהיא לא נתקעת בו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות