בירור | סוללה פנימית במחשב נייד
-
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
יש לי מחשב של לנובו מהסידרה שיש בו שתי סוללות וראיתי שהסוללה הפנימית שלו נראת מוזר -
הניילון שעוטף אותה רופף ולא צמוד אליה וכשנוגעים בה מרגישים אזורים בולטים ואזורים עם שקעים
זה מראה שיש בה בעיה מסויימת? (היא מחזיקה 60% והמחשב עצמו קניתי אותו מחודש)יכול להיות שהיא הלכה.
עובד לך רק עם הפנימית בלי החיצונית? -
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה. -
@אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:
@MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככהיש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות