דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | סוללה פנימית במחשב נייד

בירור | סוללה פנימית במחשב נייד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
12 פוסטים 3 כותבים 303 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אחיה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי מחשב של לנובו מהסידרה שיש בו שתי סוללות וראיתי שהסוללה הפנימית שלו נראת מוזר -
    הניילון שעוטף אותה רופף ולא צמוד אליה וכשנוגעים בה מרגישים אזורים בולטים ואזורים עם שקעים
    זה מראה שיש בה בעיה מסויימת? (היא מחזיקה 60% והמחשב עצמו קניתי אותו מחודש)

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אחיה1

      יש לי מחשב של לנובו מהסידרה שיש בו שתי סוללות וראיתי שהסוללה הפנימית שלו נראת מוזר -
      הניילון שעוטף אותה רופף ולא צמוד אליה וכשנוגעים בה מרגישים אזורים בולטים ואזורים עם שקעים
      זה מראה שיש בה בעיה מסויימת? (היא מחזיקה 60% והמחשב עצמו קניתי אותו מחודש)

      M מנותק
      M מנותק
      MERS
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

      יש לי מחשב של לנובו מהסידרה שיש בו שתי סוללות וראיתי שהסוללה הפנימית שלו נראת מוזר -
      הניילון שעוטף אותה רופף ולא צמוד אליה וכשנוגעים בה מרגישים אזורים בולטים ואזורים עם שקעים
      זה מראה שיש בה בעיה מסויימת? (היא מחזיקה 60% והמחשב עצמו קניתי אותו מחודש)

      יכול להיות שהיא הלכה.
      עובד לך רק עם הפנימית בלי החיצונית?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M MERS

        @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

        יש לי מחשב של לנובו מהסידרה שיש בו שתי סוללות וראיתי שהסוללה הפנימית שלו נראת מוזר -
        הניילון שעוטף אותה רופף ולא צמוד אליה וכשנוגעים בה מרגישים אזורים בולטים ואזורים עם שקעים
        זה מראה שיש בה בעיה מסויימת? (היא מחזיקה 60% והמחשב עצמו קניתי אותו מחודש)

        יכול להיות שהיא הלכה.
        עובד לך רק עם הפנימית בלי החיצונית?

        א מנותק
        א מנותק
        אחיה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
        אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אחיה1

          @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
          אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

          D מנותק
          D מנותק
          DANIEL 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

          @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
          אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

          יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
          אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

          א 8 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • D DANIEL 4

            @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

            @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
            אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

            יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
            אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

            א מנותק
            א מנותק
            אחיה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @DANIEL-4 בדקתי עם האפליקציה של לנובו ושם היה כתוב שהיא לא תקינה ומקבלת 60% מהקיבולת המלאה שלה
            רק שאותי מעניין אם מישהו יודע עד כמה היא לא תקינה בגלל המראה שלה למרות שהיא מקבלת לי 60% אחוז
            (אגב גם כשהמחשב מכובה יורד לה כל שעה בין אחוז 1 ל - 2)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • D DANIEL 4

              @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

              @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
              אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

              יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
              אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

              א מנותק
              א מנותק
              אחיה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DANIEL 4

                @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                א מנותק
                א מנותק
                אחיה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • D DANIEL 4

                  @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                  @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                  אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                  יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                  אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אחיה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D DANIEL 4

                    @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                    @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                    אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                    יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                    אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחיה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D DANIEL 4

                      @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                      @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                      אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                      יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                      אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אחיה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • D DANIEL 4

                        @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                        @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                        אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                        יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                        אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אחיה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • D DANIEL 4

                          @אחיה1 כתב בבירור | סוללה פנימית במחשב נייד:

                          @MERS היא עובדת לי גם אם אני מוציא את החיצונית ומחזיקה 60% מהקיבולת המלאה שלה
                          אבל מה שאני לא מבין זה - למה היא נראת ככה

                          יש תכנה לבדיקת איכות בטריה,
                          אני חושב שהעלו כאן בעבר תחפש אם לא אני אחפש אצלי ואם אמצא אעלה בעז"ה.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אחיה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר