באג | אני מייבא קובץ VCF למחשב באמצעות אנשי קשר של ווינדוס והוא כותב לי את השמות שבעברית בסימנים מוזרים
-
@דוד-הצהוב כתב בבאג | אני מייבא קובץ VCF למחשב באמצעות אנשי קשר של ווינדוס והוא כותב לי את השמות שבעברית בסימנים מוזרים:
מה ניתן לעשות?
זה נראה שהוא לא תומך עבריתלעלות לאנשי קשר של גוגל.
-
@דוד-הצהוב תנסה לפתוח את הקובץ בפנקס רשימות ותראה למטה בצד שמאל מה הקידוד ותכתוב כאן
-
@דוד-הצהוב תנסה לפתוח את הקובץ בפנקס רשימות ותראה למטה בצד שמאל מה הקידוד ותכתוב כאן
-
@דוד-הצהוב זה לא סימנים מוזרים זה פשוט ייצוג הקסה-דצימלי שלהם
-
@דוד-הצהוב זה לא סימנים מוזרים זה פשוט ייצוג הקסה-דצימלי שלהם
@מתכנת-חובב

למה הוא לא מביא את השם? -
@מתכנת-חובב

למה הוא לא מביא את השם?@דוד-הצהוב כי כנראה זה מקודד בקידוד שונה ממה שהוא יודע לייבא
-
@דוד-הצהוב כי כנראה זה מקודד בקידוד שונה ממה שהוא יודע לייבא
@מתכנת-חובב מה ניתן לעשות?
-
@דוד-הצהוב כתב בבאג | אני מייבא קובץ VCF למחשב באמצעות אנשי קשר של ווינדוס והוא כותב לי את השמות שבעברית בסימנים מוזרים:
מה ניתן לעשות?
זה נראה שהוא לא תומך עבריתלעלות לאנשי קשר של גוגל.
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב
לעלות לאנשי קשר של גוגל.
העלתי לגוגל והוא קלט אותם מצוין
ייצאתי בשלושת האפשרויות שיש GOOGLE CSV/OUTLOOK CSV/VCF והוא פתח אותם באקסל עם סימנים במקום אותיות
? -
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב
לעלות לאנשי קשר של גוגל.
העלתי לגוגל והוא קלט אותם מצוין
ייצאתי בשלושת האפשרויות שיש GOOGLE CSV/OUTLOOK CSV/VCF והוא פתח אותם באקסל עם סימנים במקום אותיות
? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
