תיקון באג הג'יבריש ביצוא אנשי קשר וסיסמאות בכרום
-
שלום!
פעמים רבות אנחנו כשאנו מייצאים אנשי קשר וכדו' מגוגל (או כרום) לקובץ csv, אנו נתקלים בבעיה בתצוגת העברית בתוכנת האקסל, הסיבה היא שגוגל משתמשים בקידוד UTF-8 והאקסל משתמש בקידוד ANSI ובתצוגת UTF-8 ב ANSI יש בעיה בתצוגה העברית, כדי לפתור את זה בדרך הקלה נשתמש בתוכנה המוכרת מבית מיקרוסופט "פנקס רשימות".
שלב ראשון, בחרו את הקובץ שאותו אתם רוצים לתקן ולחצו על הלחצן הימני של העכבר, בסרגל הכלים שייפתח לחצו על "ערוך"

כעת ייפתח לכם פנקס הרשימות עם הנתונים שבקובץ, כעת לכו לתפריט "קובץ" ובחרו באפשרות "שמירה בשם"

כעת לחצו על תיבת הקידוד

ושנו את הקידוד מ UTF-8 ל ANSI, לאחמ"כ לחצו על "שמור", כעת גשו לקובץ (החדש) והקליקו עליו פעמיים, הוא ייפתח בתוכנת האקסל, כשהעברית מוצגת היטב וללא ג'יבריש! -
A aiib התייחס לנושא זה ב
-
A aiib התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
