בקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.
-
@מוגן ביעקרון זה לא פעיל בווינ 11
אם יש איזה אתר שזקוק לזה, אתה יכול לטעון את EDGE המצב אקספלורר -
@מוגן כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה.:
אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
זה לא נמצא בתוכניות ותכונות של וינדוס?
תבדוק בלוח הבקרה-הפעל או בטל תכונות של וינדוס.@YAAKOVSAS זה מה שיש שם


-
@YAAKOVSAS זה מה שיש שם


-
@YAAKOVSAS אין שם...

-
@YAAKOVSAS אין שם...

-
@מוגן תפעיל אבחון רשת של מייקרוסופט,
ובדו"ח האבחון יש יומן רישום שלחיצה עליו פותחת את אקספלורר.
:::
צריך להיכנס למידע מפורט,

ואז לפתוח את הקישור הנ"ל:

הפלא ושלד! רק צריך לפתוח כרטיסיה חדשה ולהתפרע.

::: -
@יוני-1 יש עוד דרך:
חפש בהתחל "לוח הבקרה"
לך ל: רשת ואינטרנט>אפשרויות אינטרנט>תוכניות>נהל הרחבות>למד עוד... -
@מוגן כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.:
אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
תודה רבה.תבדוק את דף ההגדרות הבא:
edge://settings/defaultBrowser
יש שם אפשרות להפעלת דפים בדפדפן אדג' עם המנוע של אינטרנט אקספלוררניתן לפתוח גם עם הקובץ הבא:
Internet Explorer.vbs
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
