דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.

בקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 8 כותבים 487 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוגן

    אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
    תודה רבה.

    YankyY מנותק
    YankyY מנותק
    Yanky
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @מוגן ביעקרון זה לא פעיל בווינ 11
    אם יש איזה אתר שזקוק לזה, אתה יכול לטעון את EDGE המצב אקספלורר

    אפשר לפנק בקפה
    www.buymeacoffee.com/yankystechR

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מוגן

      אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
      תודה רבה.

      א מנותק
      א מנותק
      א.א.א.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.א.א.
      #3

      @מוגן :
      בבקשה:
      https://downloads.digitaltrends.com/internet-explorer-11/windows/post-download
      https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=41628

      או בדרייב (מקווה שזה הנכון):
      https://drive.google.com/file/d/1WhGo9iWHF6y_7GU*******PRdb6X9ticBX-LijP/view?usp=sharing

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • YankyY Yanky

        @מוגן ביעקרון זה לא פעיל בווינ 11
        אם יש איזה אתר שזקוק לזה, אתה יכול לטעון את EDGE המצב אקספלורר

        מ מנותק
        מ מנותק
        מוגן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @Yanky כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה.:

        EDGE

        אשמח להסבר
        בעיקרון אני צריך את זה בשביל אתר של משרד החינוך של עובדי ההוראה
        תודה רבה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מוגן

          אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
          תודה רבה.

          YAAKOVSASY מנותק
          YAAKOVSASY מנותק
          YAAKOVSAS
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מוגן כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה.:

          אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה

          זה לא נמצא בתוכניות ותכונות של וינדוס?
          תבדוק בלוח הבקרה-הפעל או בטל תכונות של וינדוס.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • YAAKOVSASY YAAKOVSAS

            @מוגן כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה.:

            אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה

            זה לא נמצא בתוכניות ותכונות של וינדוס?
            תבדוק בלוח הבקרה-הפעל או בטל תכונות של וינדוס.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מוגן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @YAAKOVSAS זה מה שיש שם
            2326f473-58d6-4bb9-9625-d0a3cf9d52e5-image.png
            b6ac8ca1-e565-4c69-b213-ce1288abea95-image.png

            YAAKOVSASY תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מוגן

              @YAAKOVSAS זה מה שיש שם
              2326f473-58d6-4bb9-9625-d0a3cf9d52e5-image.png
              b6ac8ca1-e565-4c69-b213-ce1288abea95-image.png

              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSAS
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAAKOVSAS
              #7

              @מוגן אתה על וינדוס 11?
              בוינדוס 10 זה עדיין מופיע:
              2f3eeef3-c019-46a2-b0db-d42ca4dae7c8-image.png
              תבדוק ברכיבים מדור קודם.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • YAAKOVSASY YAAKOVSAS

                @מוגן אתה על וינדוס 11?
                בוינדוס 10 זה עדיין מופיע:
                2f3eeef3-c019-46a2-b0db-d42ca4dae7c8-image.png
                תבדוק ברכיבים מדור קודם.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוגן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @YAAKOVSAS אין שם...
                5a3c899b-9451-4dc1-83b0-fdb83f414703-image.png

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מוגן

                  @YAAKOVSAS אין שם...
                  5a3c899b-9451-4dc1-83b0-fdb83f414703-image.png

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ייייי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @מוגן
                  בשביל עובדי הוראה לא צריך דווקא את זה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוגן

                    אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
                    תודה רבה.

                    G מנותק
                    G מנותק
                    GIGA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי GIGA
                    #10

                    @מוגן תפעיל אבחון רשת של מייקרוסופט,
                    ובדו"ח האבחון יש יומן רישום שלחיצה עליו פותחת את אקספלורר.
                    :::
                    צריך להיכנס למידע מפורט,
                    9586621d-af9b-4006-b3b7-2004b7121666-image.png

                    ואז לפתוח את הקישור הנ"ל:
                    6d738db1-edfa-4484-93ba-2b96dbd419ef-image.png

                    הפלא ושלד! רק צריך לפתוח כרטיסיה חדשה ולהתפרע.
                    61de2893-7fdf-41fc-9375-fa6ae98ec84e-image.png
                    :::

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • G GIGA

                      @מוגן תפעיל אבחון רשת של מייקרוסופט,
                      ובדו"ח האבחון יש יומן רישום שלחיצה עליו פותחת את אקספלורר.
                      :::
                      צריך להיכנס למידע מפורט,
                      9586621d-af9b-4006-b3b7-2004b7121666-image.png

                      ואז לפתוח את הקישור הנ"ל:
                      6d738db1-edfa-4484-93ba-2b96dbd419ef-image.png

                      הפלא ושלד! רק צריך לפתוח כרטיסיה חדשה ולהתפרע.
                      61de2893-7fdf-41fc-9375-fa6ae98ec84e-image.png
                      :::

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוני 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @GIGA נשמע מעניין השאלה איך מגיעים לאבחון ברשת

                      יוסי מחשביםי G 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • י יוני 1

                        @GIGA נשמע מעניין השאלה איך מגיעים לאבחון ברשת

                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשבים
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @יוני-1 יש עוד דרך:
                        חפש בהתחל "לוח הבקרה"
                        לך ל: רשת ואינטרנט>אפשרויות אינטרנט>תוכניות>נהל הרחבות>למד עוד...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מוגן

                          אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
                          תודה רבה.

                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשבים
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                          #13

                          @מוגן כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.:

                          אני זקוק לדפדפן אקספלור, אשמח לקישור להורדה ישירה
                          תודה רבה.

                          תבדוק את דף ההגדרות הבא:
                          edge://settings/defaultBrowser
                          יש שם אפשרות להפעלת דפים בדפדפן אדג' עם המנוע של אינטרנט אקספלורר

                          ניתן לפתוח גם עם הקובץ הבא:
                          Internet Explorer.vbs

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • י יוני 1

                            @GIGA נשמע מעניין השאלה איך מגיעים לאבחון ברשת

                            G מנותק
                            G מנותק
                            GIGA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @יוני-1 כתב בבקשה | דפדפן אקספלור 11 הישן להורדה, אני על ווינדוס 11.:

                            השאלה איך מגיעים לאבחון ברשת

                            הגדרות>מערכת>פתור בעיות>פותרי בעיות אחרים.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר