בקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?
-
שלום וברכה
יש לי מכשיר נוקייה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד אבטחה ואני מעוניין לכבות את הבלוטוס אשמח אם למישהו יש עצה או פיתרון לדבר .@אתגרים-בחינוך החלפת אותו פעם? כי ברירת המחדל היא 12345
-
@אתגרים-בחינוך החלפת אותו פעם? כי ברירת המחדל היא 12345
@א-א-א
החלפתי אותו פעם ואני לא זוכר לאיזה קוד החלפתי אותו ? -
@א-א-א
החלפתי אותו פעם ואני לא זוכר לאיזה קוד החלפתי אותו ? -
@אתגרים-בחינוך זה כבר בעיה, נחכה למומחים, אולי @מישהו12 ?
@א-א-א
תודה. -
@א-א-א
תודה.@אתגרים-בחינוך לך לחנות שילחימו לך את היציאת usb שתתחבר למחשב ואח"כ תבדוק מה הקוד כמו במדריך של אלישי ותחליף תפריט לתפריט כשר עם בלוטוס
-
@אתגרים-בחינוך לך לחנות שילחימו לך את היציאת usb שתתחבר למחשב ואח"כ תבדוק מה הקוד כמו במדריך של אלישי ותחליף תפריט לתפריט כשר עם בלוטוס
@yos
באיזה חנות באיזור בי ברק עושים את זה אתה יודע ?
תודה -
@yos
באיזה חנות באיזור בי ברק עושים את זה אתה יודע ?
תודה -
@אתגרים-בחינוך אני מאמין שבמעבדה המרכזית ברחוב הרב שך עושים את זה
לי יש חבר שעשה בירושלים, עלה לו 70 שקל@yos
תודה מצאתי את החנות המספר של החנות הוא : 052-719-7070 -
@מוישי-2-0
מה זה אומר ? -
@אתגרים-בחינוך אני מאמין שבמעבדה המרכזית ברחוב הרב שך עושים את זה
לי יש חבר שעשה בירושלים, עלה לו 70 שקל@yos
אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך ! -
@yos
אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@yos
אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !כיכר התקשורת, החנות הראשונה ברחוב שטראוס לבאים מכיוון כיכר השבת.
-
@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@yos
אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !כיכר התקשורת, החנות הראשונה ברחוב שטראוס לבאים מכיוון כיכר השבת.
@דוד-חזן
תודה יש לך אוליי טלפון שלהם. -
@דוד-חזן
תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.יש לי מספר מלפני כמה שנים מקווה שהוא עדיין עדכני 052-718-8770
-
@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.יש לי מספר מלפני כמה שנים מקווה שהוא עדיין עדכני 052-718-8770
@דוד-חזן
אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ? -
@דוד-חזן
אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?כן.
-
@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?כן.
@דוד-חזן
כמה זה עלה לך ? -
@דוד-חזן
כמה זה עלה לך ?@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
כמה זה עלה לך ?לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪
-
@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
כמה זה עלה לך ?לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪
@דוד-חזן
תראה את התמונה הזאת זה נראה לך נכון.

-
@אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:
@דוד-חזן
כמה זה עלה לך ?לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪
@דוד-חזן מה אני אומר לו שיעשה לי הלחמה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות