דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. בקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?

בקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
25 פוסטים 6 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א א.א.א.

    @אתגרים-בחינוך החלפת אותו פעם? כי ברירת המחדל היא 12345

    א מנותק
    א מנותק
    אתגרים בחינוך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @א-א-א
    החלפתי אותו פעם ואני לא זוכר לאיזה קוד החלפתי אותו ?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אתגרים בחינוך

      @א-א-א
      החלפתי אותו פעם ואני לא זוכר לאיזה קוד החלפתי אותו ?

      א מנותק
      א מנותק
      א.א.א.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @אתגרים-בחינוך זה כבר בעיה, נחכה למומחים, אולי @מישהו12 ?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א א.א.א.

        @אתגרים-בחינוך זה כבר בעיה, נחכה למומחים, אולי @מישהו12 ?

        א מנותק
        א מנותק
        אתגרים בחינוך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @א-א-א
        תודה.

        yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אתגרים בחינוך

          @א-א-א
          תודה.

          yosY מנותק
          yosY מנותק
          yos
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי yos
          #6

          @אתגרים-בחינוך לך לחנות שילחימו לך את היציאת usb שתתחבר למחשב ואח"כ תבדוק מה הקוד כמו במדריך של אלישי ותחליף תפריט לתפריט כשר עם בלוטוס

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • yosY yos

            @אתגרים-בחינוך לך לחנות שילחימו לך את היציאת usb שתתחבר למחשב ואח"כ תבדוק מה הקוד כמו במדריך של אלישי ותחליף תפריט לתפריט כשר עם בלוטוס

            א מנותק
            א מנותק
            אתגרים בחינוך
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אתגרים בחינוך
            #7

            @yos
            באיזה חנות באיזור בי ברק עושים את זה אתה יודע ?
            תודה

            yosY תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אתגרים בחינוך

              @yos
              באיזה חנות באיזור בי ברק עושים את זה אתה יודע ?
              תודה

              yosY מנותק
              yosY מנותק
              yos
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @אתגרים-בחינוך אני מאמין שבמעבדה המרכזית ברחוב הרב שך עושים את זה
              לי יש חבר שעשה בירושלים, עלה לו 70 שקל

              א 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • yosY yos

                @אתגרים-בחינוך אני מאמין שבמעבדה המרכזית ברחוב הרב שך עושים את זה
                לי יש חבר שעשה בירושלים, עלה לו 70 שקל

                א מנותק
                א מנותק
                אתגרים בחינוך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אתגרים בחינוך
                #9

                @yos
                תודה מצאתי את החנות המספר של החנות הוא : 052-719-7070

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוישי 2 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  ניסת כבר את הגמאטריאות שלך או מה שהוא שיכלת להיזכר בו או את כל הקודים הקלים ?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מוישי 2 0

                    ניסת כבר את הגמאטריאות שלך או מה שהוא שיכלת להיזכר בו או את כל הקודים הקלים ?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אתגרים בחינוך
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @מוישי-2-0
                    מה זה אומר ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yosY yos

                      @אתגרים-בחינוך אני מאמין שבמעבדה המרכזית ברחוב הרב שך עושים את זה
                      לי יש חבר שעשה בירושלים, עלה לו 70 שקל

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אתגרים בחינוך
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @yos
                      אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !

                      דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אתגרים בחינוך

                        @yos
                        אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !

                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזןד מנותק
                        דוד חזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                        @yos
                        אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !

                        כיכר התקשורת, החנות הראשונה ברחוב שטראוס לבאים מכיוון כיכר השבת.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד חזןד דוד חזן

                          @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                          @yos
                          אשמח בבקשה אם תוכל לברר לי פרטים : על החנות בירושליים שעושה את זה תודה רבה ושבוע טוב ומבורך !

                          כיכר התקשורת, החנות הראשונה ברחוב שטראוס לבאים מכיוון כיכר השבת.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אתגרים בחינוך
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @דוד-חזן
                          תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.

                          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אתגרים בחינוך

                            @דוד-חזן
                            תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.

                            דוד חזןד מנותק
                            דוד חזןד מנותק
                            דוד חזן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                            @דוד-חזן
                            תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.

                            יש לי מספר מלפני כמה שנים מקווה שהוא עדיין עדכני ‏‪052-718-8770‬‏

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד חזןד דוד חזן

                              @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                              @דוד-חזן
                              תודה יש לך אוליי טלפון שלהם.

                              יש לי מספר מלפני כמה שנים מקווה שהוא עדיין עדכני ‏‪052-718-8770‬‏

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אתגרים בחינוך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @דוד-חזן
                              אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?

                              דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אתגרים בחינוך

                                @דוד-חזן
                                אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?

                                דוד חזןד מנותק
                                דוד חזןד מנותק
                                דוד חזן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                @דוד-חזן
                                אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?

                                כן.

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד חזןד דוד חזן

                                  @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                  @דוד-חזן
                                  אתה פעם עשיתה אצלהם כזה דבר ?

                                  כן.

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אתגרים בחינוך
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @דוד-חזן
                                  כמה זה עלה לך ?

                                  דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אתגרים בחינוך

                                    @דוד-חזן
                                    כמה זה עלה לך ?

                                    דוד חזןד מנותק
                                    דוד חזןד מנותק
                                    דוד חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                    @דוד-חזן
                                    כמה זה עלה לך ?

                                    לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪

                                    א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד חזןד דוד חזן

                                      @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                      @דוד-חזן
                                      כמה זה עלה לך ?

                                      לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אתגרים בחינוך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @דוד-חזן
                                      תראה את התמונה הזאת זה נראה לך נכון.
                                      כיכר התקשורת.png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד חזןד דוד חזן

                                        @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                        @דוד-חזן
                                        כמה זה עלה לך ?

                                        לא זוכר, אבל בסביבות ה 100 ₪

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אתגרים בחינוך
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @דוד-חזן מה אני אומר לו שיעשה לי הלחמה ?

                                        דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אתגרים בחינוך

                                          @דוד-חזן מה אני אומר לו שיעשה לי הלחמה ?

                                          דוד חזןד מנותק
                                          דוד חזןד מנותק
                                          דוד חזן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @אתגרים-בחינוך כתב בבקשת מידע | יש לי מכשיר נוקיה 208 כשר אורגינל ושכחתי את הקוד מה עושים ?:

                                          @דוד-חזן מה אני אומר לו שיעשה לי הלחמה ?

                                          כן, ואז אפשר לבד ע"פ המדריך שיש כאן בפורום.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר