דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?

בירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
138 פוסטים 37 כותבים 11.3k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T מנותק
    T מנותק
    trump
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
    type c או USB ישן??

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T trump

      איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
      type c או USB ישן??

      ב מנותק
      ב מנותק
      ברמן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @trump כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

      איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
      type c או USB ישן??

      לפי מה שזה נראה בצד זה נUSB ישן

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב ברמן

        @trump כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

        איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
        type c או USB ישן??

        לפי מה שזה נראה בצד זה נUSB ישן

        ב מנותק
        ב מנותק
        בן דוד
        עימוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
        🤣🤣🤣

        קינג קומפיוטרק N 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • ב בן דוד

          8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
          🤣🤣🤣

          קינג קומפיוטרק מנותק
          קינג קומפיוטרק מנותק
          קינג קומפיוטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

          אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

            @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

            אהרן שובקסא מנותק
            אהרן שובקסא מנותק
            אהרן שובקס
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

            @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

            hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
            https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

            צור קשר: admin@shuvax.com

            קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • אהרן שובקסא אהרן שובקס

              @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

              @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

              hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
              https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

              קינג קומפיוטרק מנותק
              קינג קומפיוטרק מנותק
              קינג קומפיוטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
              #13

              @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

              יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

                יום_שמחי מנותק
                יום_שמחי מנותק
                יום_שמח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

                בשיאומי בשיחות מופיע על חלק מהשיחות HD

                אהבת תן לייק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                  @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                  @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                  hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
                  https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                  @בן-דוד

                  יום_שמחי אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                    @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                    @בן-דוד

                    יום_שמחי מנותק
                    יום_שמחי מנותק
                    יום_שמח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                    @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                    @בן-דוד

                    83a6356c-c267-4b23-a7e0-7b4ac4d3cb55-image.png

                    אהבת תן לייק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                      @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                      @בן-דוד

                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                      @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                      @בן-דוד

                      זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                      בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                      117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                      צור קשר: admin@shuvax.com

                      קינג קומפיוטרק מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                        @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                        @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                        @בן-דוד

                        זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                        בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                        117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @אהרן-שובקס חבל על הויכוח כנס לכאן ותראה אם זה נכון או לא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                          @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                          @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                          @בן-דוד

                          זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                          בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                          117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                          מישהו12מ מחובר
                          מישהו12מ מחובר
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @אהרן-שובקס הרובוט הוא רובוט.
                          שיחות באיכות HD למיטב ידיעתי זה דבר שקיים. שיחות VoLTE.

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב בן דוד

                            8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                            🤣🤣🤣

                            N מנותק
                            N מנותק
                            nte
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @בן-דוד כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                            8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                            🤣🤣🤣

                            קיים מזמן וזו לא בדיחה
                            רק שבכשרים זה מגיע באיחור של 10 שנים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y מנותק
                              Y מנותק
                              yo952
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              53ce8e68-497a-4cf6-9044-02eb1363ce96-image.png
                              מה זה?

                              ששמעוןש A 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • Y yo952

                                53ce8e68-497a-4cf6-9044-02eb1363ce96-image.png
                                מה זה?

                                ששמעוןש מנותק
                                ששמעוןש מנותק
                                ששמעון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @yo952 אתה מתקשר לתינוק שלך והטלפון מרים לבד אוטומטי ואתה שומע אם הוא בוכה...

                                M Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ששמעוןש ששמעון

                                  @yo952 אתה מתקשר לתינוק שלך והטלפון מרים לבד אוטומטי ואתה שומע אם הוא בוכה...

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  mkmk
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  מישהו יודע מה האיכות של הטלפון הזה? מה נוחות התפריט שלו?
                                  ועוד שאלה - איזה מכשירים כשרים יוכלו למכור מעוד 25 יום, כשיצטרכו מכשירים דור 4 ומעלה עם VoLTE? האם יש מכשירים על הכוונת שבפיתוח או בדרך לארץ - האם מישהו יודע?

                                  ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M mkmk

                                    מישהו יודע מה האיכות של הטלפון הזה? מה נוחות התפריט שלו?
                                    ועוד שאלה - איזה מכשירים כשרים יוכלו למכור מעוד 25 יום, כשיצטרכו מכשירים דור 4 ומעלה עם VoLTE? האם יש מכשירים על הכוונת שבפיתוח או בדרך לארץ - האם מישהו יודע?

                                    ששמעוןש מנותק
                                    ששמעוןש מנותק
                                    ששמעון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @mkmk כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                    מישהו יודע מה האיכות של הטלפון הזה? מה נוחות התפריט שלו

                                    מ1 עד 10 = 10.
                                    חבר שלי קנה במחיר 400 בערך והוא מבסוט עד הגג.

                                    א שמואל ש.ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ששמעוןש ששמעון

                                      @yo952 אתה מתקשר לתינוק שלך והטלפון מרים לבד אוטומטי ואתה שומע אם הוא בוכה...

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yo952
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @ששמעון כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                      @yo952 אתה מתקשר לתינוק שלך והטלפון מרים לבד אוטומטי ואתה שומע אם הוא בוכה...

                                      חזק..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קינג קומפיוטרק מנותק
                                        קינג קומפיוטרק מנותק
                                        קינג קומפיוטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        צילומסך שצילמתי היום, שימו לב לסימון HD בראש המסך
                                        IMG-20221213-WA0071.jpg

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                          צילומסך שצילמתי היום, שימו לב לסימון HD בראש המסך
                                          IMG-20221213-WA0071.jpg

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שלומ
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                          צילומסך שצילמתי היום, שימו לב לסימון HD בראש המסך
                                          IMG-20221213-WA0071.jpg

                                          איזה מכשיר זה?

                                          קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר