דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?

בירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
138 פוסטים 37 כותבים 11.3k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    ברמן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    972525001010_status_5557b33e9fbc400e983e22ba7ec80045.jpg

    ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ב ברמן

      972525001010_status_5557b33e9fbc400e983e22ba7ec80045.jpg

      ששמעוןש מנותק
      ששמעוןש מנותק
      ששמעון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @ברמן אתה משווק? היכן אפשר להשיג?

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ששמעוןש ששמעון

        @ברמן אתה משווק? היכן אפשר להשיג?

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברמן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
        #5
        פוסט זה נמחק!
        ששמעוןש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברמן

          פוסט זה נמחק!

          ששמעוןש מנותק
          ששמעוןש מנותק
          ששמעון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
          #6

          @ברמן
          כמה עולה?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ששמעוןש ששמעון

            @ברמן
            כמה עולה?

            ב מנותק
            ב מנותק
            ברמן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
            #7

            @ששמעון כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

            @ברמן
            כמה עולה?

            אין לי מושג תברר מולו...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • T מנותק
              T מנותק
              trump
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
              type c או USB ישן??

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T trump

                איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
                type c או USB ישן??

                ב מנותק
                ב מנותק
                ברמן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @trump כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
                type c או USB ישן??

                לפי מה שזה נראה בצד זה נUSB ישן

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב ברמן

                  @trump כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                  איזה שקע טעינה יש לטלפון הנ"ל??
                  type c או USB ישן??

                  לפי מה שזה נראה בצד זה נUSB ישן

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בן דוד
                  עימוד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                  🤣🤣🤣

                  קינג קומפיוטרק N 2 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • ב בן דוד

                    8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                    🤣🤣🤣

                    קינג קומפיוטרק מנותק
                    קינג קומפיוטרק מנותק
                    קינג קומפיוטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                    אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                      @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                      @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                      hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
                      https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

                      צור קשר: admin@shuvax.com

                      קינג קומפיוטרק 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                        @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                        @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                        hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
                        https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                        #13

                        @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

                        יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                          @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

                          יום_שמחי מנותק
                          יום_שמחי מנותק
                          יום_שמח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                          @אהרן-שובקס דוקא נתקלתי בהקשר הזה פעם אני לא זוכר איפה אבל זה לא המצאה שלהם

                          בשיאומי בשיחות מופיע על חלק מהשיחות HD

                          אהבת תן לייק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                            @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                            @בן-דוד מה כ''כ מצחיק אותך?

                            hd הוא סוג קידוד לוידאו ואין שום קשר לשיחות...
                            https://www.hamichlol.org.il/הפרדה_גבוהה

                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטרק מנותק
                            קינג קומפיוטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                            @בן-דוד

                            יום_שמחי אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                              @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                              @בן-דוד

                              יום_שמחי מנותק
                              יום_שמחי מנותק
                              יום_שמח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                              @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                              @בן-דוד

                              83a6356c-c267-4b23-a7e0-7b4ac4d3cb55-image.png

                              אהבת תן לייק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                                @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                                @בן-דוד

                                אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקס
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                                @בן-דוד

                                זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                                בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                                117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                                צור קשר: admin@shuvax.com

                                קינג קומפיוטרק מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                                  @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                  @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                                  @בן-דוד

                                  זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                                  בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                                  117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @אהרן-שובקס חבל על הויכוח כנס לכאן ותראה אם זה נכון או לא

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אהרן שובקסא אהרן שובקס

                                    @קינג-קומפיוטר כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                    @אהרן-שובקס חיפשתי בגוגל את המילים שיחות hd וזו התוצאה הראשונה https://www.partner.co.il/u/volte
                                    @בן-דוד

                                    זה שזה כתוב שם זה לא אומר שזה אכן נכון
                                    בנוסף שאלתי את הבוט החדש וזה מה שהוא ענה...:
                                    117eb1cd-eb47-4fb0-9cfe-aff04520a549-image.png

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @אהרן-שובקס הרובוט הוא רובוט.
                                    שיחות באיכות HD למיטב ידיעתי זה דבר שקיים. שיחות VoLTE.

                                    הבלוג שלי
                                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב בן דוד

                                      8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                                      🤣🤣🤣

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      nte
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @בן-דוד כתב בבירור | מישהו שמע על פל' כשר חדש בשם 'אייטופ', איכותי? יש להשיג כבר?:

                                      8b396891-50bf-4105-91f2-4fc909887adf-image.png
                                      🤣🤣🤣

                                      קיים מזמן וזו לא בדיחה
                                      רק שבכשרים זה מגיע באיחור של 10 שנים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        yo952
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        53ce8e68-497a-4cf6-9044-02eb1363ce96-image.png
                                        מה זה?

                                        ששמעוןש A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y yo952

                                          53ce8e68-497a-4cf6-9044-02eb1363ce96-image.png
                                          מה זה?

                                          ששמעוןש מנותק
                                          ששמעוןש מנותק
                                          ששמעון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @yo952 אתה מתקשר לתינוק שלך והטלפון מרים לבד אוטומטי ואתה שומע אם הוא בוכה...

                                          M Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר