דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?

בקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
8 פוסטים 2 כותבים 197 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעקב אליעזרי מנותק
    יעקב אליעזרי מנותק
    יעקב אליעזר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    זה
    https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
    או זה
    https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
    דגם המחשב:
    X1 CARBON GEN 8
    השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
    @יהודה-12

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

      זה
      https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
      או זה
      https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
      דגם המחשב:
      X1 CARBON GEN 8
      השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
      @יהודה-12

      N מנותק
      N מנותק
      nte
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

      זה
      https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
      או זה
      https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
      דגם המחשב:
      X1 CARBON GEN 8
      השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
      @יהודה-12

      מבחינת מהירות WD פי 2

      יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N nte

        @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

        זה
        https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
        או זה
        https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
        דגם המחשב:
        X1 CARBON GEN 8
        השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
        @יהודה-12

        מבחינת מהירות WD פי 2

        יעקב אליעזרי מנותק
        יעקב אליעזרי מנותק
        יעקב אליעזר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @nte
        זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
        [ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

          @nte
          זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
          [ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].

          N מנותק
          N מנותק
          nte
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

          @nte
          זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
          [ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].

          סמסונג נחשב ליותר אמין
          אגב המעבד שלך i7-10510U?

          יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • N nte

            @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

            @nte
            זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
            [ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].

            סמסונג נחשב ליותר אמין
            אגב המעבד שלך i7-10510U?

            יעקב אליעזרי מנותק
            יעקב אליעזרי מנותק
            יעקב אליעזר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

            אגב המעבד שלך i7-10510U?

            אכן. [ו 16 ראם].

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

              @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

              אגב המעבד שלך i7-10510U?

              אכן. [ו 16 ראם].

              N מנותק
              N מנותק
              nte
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

              @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

              אגב המעבד שלך i7-10510U?

              אכן. [ו 16 ראם].

              אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי

              יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N nte

                @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                אגב המעבד שלך i7-10510U?

                אכן. [ו 16 ראם].

                אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי

                יעקב אליעזרי מנותק
                יעקב אליעזרי מנותק
                יעקב אליעזר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי

                נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                  @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                  אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי

                  נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??

                  N מנותק
                  N מנותק
                  nte
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                  @nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:

                  אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי

                  נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??

                  עד כמה שידוע לי לא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר