בקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?
-
זה
https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
או זה
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
דגם המחשב:
X1 CARBON GEN 8
השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
@יהודה-12 -
זה
https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
או זה
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
דגם המחשב:
X1 CARBON GEN 8
השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
@יהודה-12@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
זה
https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
או זה
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
דגם המחשב:
X1 CARBON GEN 8
השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
@יהודה-12מבחינת מהירות WD פי 2
-
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
זה
https://www.amazon.com/dp/B08KFN1KT1?tag=versus-global-20&linkCode=ogi&th=1&psc=1
או זה
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07M7Q21N7/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
דגם המחשב:
X1 CARBON GEN 8
השאלה היא איזה כונן עתן לי יותר ביצועים במחשב הנ''ל
@יהודה-12מבחינת מהירות WD פי 2
@nte
זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
[ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?]. -
@nte
זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
[ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
@nte
זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
[ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].סמסונג נחשב ליותר אמין
אגב המעבד שלך i7-10510U? -
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
@nte
זה אני יודע. השאלה היא אם זה מתנפק'מ במחשב שלי?????
[ולפ''ז מדוע הסמסונג יותר יקר?].סמסונג נחשב ליותר אמין
אגב המעבד שלך i7-10510U? -
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
@nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
אגב המעבד שלך i7-10510U?
אכן. [ו 16 ראם].
אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי
-
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
@nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
אגב המעבד שלך i7-10510U?
אכן. [ו 16 ראם].
אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי
@nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי
נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??
-
@nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי
נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??
@יעקב-אליעזר כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
@nte כתב בבקשת מידע | איזה כונן יותר טוב לי?:
אני חושב שהמחשב לא תומך בדור 4 של PCIE ככה שWD לא יבוא לידי ביטוי
נכון. זה לא תומך. זב לא יבוא לידי ביטוי בכלל??
עד כמה שידוע לי לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות