בעיה | באג בפקודות מאקרו
-
יש לי פקודת מאקרו ישנה
מישהו כתב לי אותה ומאז כבר 3 שנים שאני משתמש איתה.
עכשיו היא נתקעה.
הדבר היחיד שהשתנה מאתמול, שעשיתי שיתוף תיקיה עם מחשב שני במשרד.
אבל זה נתקע גם במחשב המארח (שבו הייתה התיקיה תמיד).
להלן הבעיה

ואז כשאני מנסה להפעיל מאקרו יוצאת לי ההודעה הבאה

כשאני מנסה למחוק יוצא לי

אשמח לכל עזרה
שיחקתי עם פקודות יחסי האימון. מקווה שלא הרסתי כשניסיתי לתקן
תודה -
יש לי פקודת מאקרו ישנה
מישהו כתב לי אותה ומאז כבר 3 שנים שאני משתמש איתה.
עכשיו היא נתקעה.
הדבר היחיד שהשתנה מאתמול, שעשיתי שיתוף תיקיה עם מחשב שני במשרד.
אבל זה נתקע גם במחשב המארח (שבו הייתה התיקיה תמיד).
להלן הבעיה

ואז כשאני מנסה להפעיל מאקרו יוצאת לי ההודעה הבאה

כשאני מנסה למחוק יוצא לי

אשמח לכל עזרה
שיחקתי עם פקודות יחסי האימון. מקווה שלא הרסתי כשניסיתי לתקן
תודה -
יש לי פקודת מאקרו ישנה
מישהו כתב לי אותה ומאז כבר 3 שנים שאני משתמש איתה.
עכשיו היא נתקעה.
הדבר היחיד שהשתנה מאתמול, שעשיתי שיתוף תיקיה עם מחשב שני במשרד.
אבל זה נתקע גם במחשב המארח (שבו הייתה התיקיה תמיד).
להלן הבעיה

ואז כשאני מנסה להפעיל מאקרו יוצאת לי ההודעה הבאה

כשאני מנסה למחוק יוצא לי

אשמח לכל עזרה
שיחקתי עם פקודות יחסי האימון. מקווה שלא הרסתי כשניסיתי לתקן
תודה@יש-שדה
במאפייני קובץ למטה סמן V על בטל חסימה ואישור
ולכאורה צריך להסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
