דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | השבתת ווינדוס דפנדר

בירור | השבתת ווינדוס דפנדר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
7 פוסטים 3 כותבים 582 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K מנותק
    K מנותק
    K11001100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

    YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • K K11001100

      איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

      YankyY מנותק
      YankyY מנותק
      Yanky
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

      איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

      https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960

      אפשר לפנק בקפה
      www.buymeacoffee.com/yankystechR

      K תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • YankyY Yanky

        @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

        איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

        https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960

        K מנותק
        K מנותק
        K11001100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

        @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

        איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

        https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960
        הבעיה שפותח את מרכז האבטחה של אנטי וירוס דפנדר והוא כותב אין תוכנית משוייכת להפעיל (ווין 11)?

        YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K K11001100

          @Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

          @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

          איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?

          https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960
          הבעיה שפותח את מרכז האבטחה של אנטי וירוס דפנדר והוא כותב אין תוכנית משוייכת להפעיל (ווין 11)?

          YankyY מנותק
          YankyY מנותק
          Yanky
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yanky
          #4

          @K11001100

          אפשר צילום מסך בבקשה

          של "אודות המחשב שלך "

          בינתיים
          תפתח pwoershell כמנהל
          תכניס Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

          אנטר
          ותנסה לפתוח את זה

          מחכה לעדכון

          אפשר לפנק בקפה
          www.buymeacoffee.com/yankystechR

          K S 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • YankyY Yanky

            @K11001100

            אפשר צילום מסך בבקשה

            של "אודות המחשב שלך "

            בינתיים
            תפתח pwoershell כמנהל
            תכניס Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

            אנטר
            ותנסה לפתוח את זה

            מחכה לעדכון

            K מנותק
            K מנותק
            K11001100
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

            @K11001100

            אפשר צילום מסך בבקשה

            של "אודות המחשב שלך "

            בינתיים
            תפתח pwoershell כמנהל
            תכניס Copy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

            אנטר
            ותנסה לפתוח את זה

            מחכה לעדכון

            מה זה pwoershell?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • YankyY Yanky

              @K11001100

              אפשר צילום מסך בבקשה

              של "אודות המחשב שלך "

              בינתיים
              תפתח pwoershell כמנהל
              תכניס Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

              אנטר
              ותנסה לפתוח את זה

              מחכה לעדכון

              S מנותק
              S מנותק
              shloimy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
              #6

              @Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

              תכניס Copy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

              בליCopy and paste זה רק ההוראה מה לעשות.

              @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

              מה זה pwoershell?

              תלחץ על ווינ' + X שם תבחר את Windows PowerShell (ניהול).

              YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • S shloimy

                @Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

                תכניס Copy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

                בליCopy and paste זה רק ההוראה מה לעשות.

                @K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

                מה זה pwoershell?

                תלחץ על ווינ' + X שם תבחר את Windows PowerShell (ניהול).

                YankyY מנותק
                YankyY מנותק
                Yanky
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @shloimy כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:

                בליCopy and paste זה רק ההוראה מה לעשות.

                פספוס שלי

                סורי

                אפשר לפנק בקפה
                www.buymeacoffee.com/yankystechR

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר