בירור | השבתת ווינדוס דפנדר
-
@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?
-
@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?
@Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?
https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960
הבעיה שפותח את מרכז האבטחה של אנטי וירוס דפנדר והוא כותב אין תוכנית משוייכת להפעיל (ווין 11)? -
@Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
איך ניתן להשבית את אנטי וירוס דפנדר כשהוא מזהה את הקובץ המשבית ומוחק אותו מיידית?
https://support.microsoft.com/he-il/windows/כבה-את-הגנת-האנטי-וירוס-של-defender-באבטחת-windows-99e6004f-c54c-8509-773c-a4d776b77960
הבעיה שפותח את מרכז האבטחה של אנטי וירוס דפנדר והוא כותב אין תוכנית משוייכת להפעיל (ווין 11)? -
אפשר צילום מסך בבקשה
של "אודות המחשב שלך "
בינתיים
תפתח pwoershell כמנהל
תכניסGet-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackageאנטר
ותנסה לפתוח את זהמחכה לעדכון
@Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
אפשר צילום מסך בבקשה
של "אודות המחשב שלך "
בינתיים
תפתח pwoershell כמנהל
תכניסCopy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackageאנטר
ותנסה לפתוח את זהמחכה לעדכון
מה זה pwoershell?
-
אפשר צילום מסך בבקשה
של "אודות המחשב שלך "
בינתיים
תפתח pwoershell כמנהל
תכניסGet-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackageאנטר
ותנסה לפתוח את זהמחכה לעדכון
@Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
תכניס
Copy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackageבלי
Copy and pasteזה רק ההוראה מה לעשות.@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
מה זה pwoershell?
תלחץ על ווינ' + X שם תבחר את Windows PowerShell (ניהול).
-
@Yanky כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
תכניס
Copy and paste Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackageבלי
Copy and pasteזה רק ההוראה מה לעשות.@K11001100 כתב בבירור | השבתת ווינדוס דפנדר:
מה זה pwoershell?
תלחץ על ווינ' + X שם תבחר את Windows PowerShell (ניהול).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות