בעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש
-
@שקוע-בלימוד-0 המחשב קולט אותו ככונן?
-
-
@שקוע-בלימוד-0 תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו, תעביר את כל החומר של הנגן למחשב, ותעשה פרמוט לנגן.
@אלישי תודה רבה! עובד.
-
@אלישי תודה רבה! עובד.
@שקוע-בלימוד-0 תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר ותמשיך להיות שקוע בלימוד...
-
@שקוע-בלימוד-0 המחשב קולט אותו ככונן?
@אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו
ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.
@כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר
אשתדל... [יש לי שתיים, אגב.] אני רוצה להתקין עליו רוקבוקס, אבל אני יכול להתקין רק עם מחשב שמנותק מהרשת. לכן שאלתי גם אם אפשר לעשות כזה דבר. אבל אולי זה ענין לנושא חדש.
@כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
ותמשיך להיות שקוע בלימוד...
אמן!
-
@אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו
ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.
@כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר
אשתדל... [יש לי שתיים, אגב.] אני רוצה להתקין עליו רוקבוקס, אבל אני יכול להתקין רק עם מחשב שמנותק מהרשת. לכן שאלתי גם אם אפשר לעשות כזה דבר. אבל אולי זה ענין לנושא חדש.
@כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
ותמשיך להיות שקוע בלימוד...
אמן!
@שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.
גם לאחר פרמוט הוא לא עולה לך בצורה הרגילה?
תנווט להגדרות, אמור להיות שם הגדרה של חיבור USB תבחר באופציה השלישית.@שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
אולי זה ענין לנושא חדש.
אכן כן.
-
@שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.
גם לאחר פרמוט הוא לא עולה לך בצורה הרגילה?
תנווט להגדרות, אמור להיות שם הגדרה של חיבור USB תבחר באופציה השלישית.@שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
אולי זה ענין לנושא חדש.
אכן כן.
@אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
גם לאחר פרמוט?
לא. עכשיו זה מצויין. תודה. רק עניתי לשאלתו.
@אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:
אכן כן.
תודה. בהזדמנות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
