דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש

בעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
8 פוסטים 4 כותבים 314 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שקוע בלימוד 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש לי נגן סאנדיסק, אני חושב שהוא נקרא קליפפלוס. כשאני מדליק אותו הוא נתקע על מסך כלשהו [מצו"ב תמונה], הבנתי שמשהו בגירסה תקוע לו. יש דרך לשים גירסה רגילה תקינה?
    ובאותו ענין, יש דרך לצרוב רוקבוקס במחשב בלי אינטרנט?

    d375a3a1-cc81-4ccd-a6a6-50424ba1a6eb-IMG_5339.JPG

    71179f77-8570-4dfb-b655-78fbc5e260c3-IMG_5340.JPG

    @שמואל @אלישי @Men770

    Y אלישיא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש שקוע בלימוד 0

      יש לי נגן סאנדיסק, אני חושב שהוא נקרא קליפפלוס. כשאני מדליק אותו הוא נתקע על מסך כלשהו [מצו"ב תמונה], הבנתי שמשהו בגירסה תקוע לו. יש דרך לשים גירסה רגילה תקינה?
      ובאותו ענין, יש דרך לצרוב רוקבוקס במחשב בלי אינטרנט?

      d375a3a1-cc81-4ccd-a6a6-50424ba1a6eb-IMG_5339.JPG

      71179f77-8570-4dfb-b655-78fbc5e260c3-IMG_5340.JPG

      @שמואל @אלישי @Men770

      Y מנותק
      Y מנותק
      YOSUI
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שקוע-בלימוד-0 המחשב קולט אותו ככונן?

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שקוע בלימוד 0

        יש לי נגן סאנדיסק, אני חושב שהוא נקרא קליפפלוס. כשאני מדליק אותו הוא נתקע על מסך כלשהו [מצו"ב תמונה], הבנתי שמשהו בגירסה תקוע לו. יש דרך לשים גירסה רגילה תקינה?
        ובאותו ענין, יש דרך לצרוב רוקבוקס במחשב בלי אינטרנט?

        d375a3a1-cc81-4ccd-a6a6-50424ba1a6eb-IMG_5339.JPG

        71179f77-8570-4dfb-b655-78fbc5e260c3-IMG_5340.JPG

        @שמואל @אלישי @Men770

        אלישיא מנותק
        אלישיא מנותק
        אלישי
        מנהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שקוע-בלימוד-0 תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו, תעביר את כל החומר של הנגן למחשב, ותעשה פרמוט לנגן.

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אלישיא אלישי

          @שקוע-בלימוד-0 תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו, תעביר את כל החומר של הנגן למחשב, ותעשה פרמוט לנגן.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שקוע בלימוד 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אלישי תודה רבה! עובד.

          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שקוע בלימוד 0

            @אלישי תודה רבה! עובד.

            כ מנותק
            כ מנותק
            כהן צדק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שקוע-בלימוד-0 תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר ותמשיך להיות שקוע בלימוד...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YOSUI

              @שקוע-בלימוד-0 המחשב קולט אותו ככונן?

              ש מנותק
              ש מנותק
              שקוע בלימוד 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @YOSUI

              @אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

              תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו

              ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.

              @כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

              תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר

              אשתדל... [יש לי שתיים, אגב.] אני רוצה להתקין עליו רוקבוקס, אבל אני יכול להתקין רק עם מחשב שמנותק מהרשת. לכן שאלתי גם אם אפשר לעשות כזה דבר. אבל אולי זה ענין לנושא חדש.

              @כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

              ותמשיך להיות שקוע בלימוד...

              אמן!

              אלישיא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שקוע בלימוד 0

                @YOSUI

                @אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                תכבה את הנגן, ואז תחבר אותו למחשב תוך כדי שאתה לוחץ ומחזיק את מקש הניווט האמצעי, כשהמחשב יזהה אותו

                ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.

                @כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                תשמור עליו חזק הוא ממש נדיר

                אשתדל... [יש לי שתיים, אגב.] אני רוצה להתקין עליו רוקבוקס, אבל אני יכול להתקין רק עם מחשב שמנותק מהרשת. לכן שאלתי גם אם אפשר לעשות כזה דבר. אבל אולי זה ענין לנושא חדש.

                @כהן-צדק כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                ותמשיך להיות שקוע בלימוד...

                אמן!

                אלישיא מנותק
                אלישיא מנותק
                אלישי
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלישי
                #7

                @שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.

                גם לאחר פרמוט הוא לא עולה לך בצורה הרגילה?
                תנווט להגדרות, אמור להיות שם הגדרה של חיבור USB תבחר באופציה השלישית.

                @שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                אולי זה ענין לנושא חדש.

                אכן כן.

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלישיא אלישי

                  @שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                  ככה הוא עולה. סתם לחבר לא עזר לי.

                  גם לאחר פרמוט הוא לא עולה לך בצורה הרגילה?
                  תנווט להגדרות, אמור להיות שם הגדרה של חיבור USB תבחר באופציה השלישית.

                  @שקוע-בלימוד-0 כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                  אולי זה ענין לנושא חדש.

                  אכן כן.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שקוע בלימוד 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                  גם לאחר פרמוט?

                  לא. עכשיו זה מצויין. תודה. רק עניתי לשאלתו.

                  @אלישי כתב בבעיה | נגן סאנדיסק שהשתבש:

                  אכן כן.

                  תודה. בהזדמנות...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר