שיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות)
-
-
@מניין כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
@נוכחות הכל עובד משהו משהו, אבל יש דבר מעניין שבשלב הראשון אחרי הלחיצה על המקרו זה מקטין את כל החלונות הפתוחים בוורד, האם יש דרך לבטל את זה?
הבעיה הזאת נוצרה באמצע הפיתוחים שעשינו בתוסף, ומיד כשזה קרה שמתי לב שזה קרה, וזה פשוט פונקציה שנכנסה בטעות בתוך שורות הקוד, צריך רק לאתר את המיותר ולמחוק אותו.
אני לא יודע כמה להשקיע בפיתוח של זה אם זה כרגע בינתיים בהתנדבות מלאה.וגם עוד שאלה, האם יש אפשרות שיהיה שני טורים למעלה וטור אחד בהערות או להיפך?
לגבי טורים זה לא אפשרי משום שזה פועל באמצעות הערות סיום, אבל אפשר להעביר חלק מהערות הסיום להערות שלויים רגילות (ואז יהיו שני זרמים של הערות שוליים בעמוד כאילו) ואותם לשנות מברירת המחדל.
@חכם-וזקן כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
@נוכחות כנראה באמת הפורום מיועד רק למומחים
אנשים פשוטים כמוני לא יודעים מה עושים עם הקובץ טקסט הזה
נשמח להסבראתה צריך להגיע לקובץ הזה כמו בתמונה הזאת ולהכניס שם את זה.
כדי להגיע לשם צריך להפעיל את הכרטיסיה של מפתחים בכרטיסיות העליונות (בעזרת אפשרויות של וורד), ולהיכנס לויזואל בייסיק. (או אפשר לחסוך את זה ולהיכנס עם קיצור מקשים אם זה פועל).
@מניין כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
@נוכחות כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
זה הקוד, יכול להיות שבמחשבים מסויימים או בצורת הפעלה מסויימת זה לא יעבוד.
מה שבאמור לעבוד, להכניס את הקוד לקובץ המקרו המשוייך לקובץ הוורד שלכם (ואילו להכניס לקובץ הנורמל לא מובטח שזה יעבוד).אני מצרף את המקרו הסופי ואת הוראות ההפעלה.
הוראות שימוש בתוסף כמו שהוא כרגע:
בתוסף נוספו 4 כפתורי ניהול בשם רצף הערות ועוד כפתור לתיקון טקסטים.
להפעלת המקרו יש ללחוץ על הכפתורים לפי הסדר דלהלן:
כפתור 1 יש ללחוץ כמות הפעמים כמספר העמודים שיש בקובץ.
כפתור 2 יש ללחוץ פעם אחת.
כפתור 3 יש ללחוץ כמות פעמים כפי מספר הערות השוליים שהיו לך בקובץ לפני שהרצת את כפתור מס' 1, פחות פעם אחת (ההערה האחרונה לא צריכה הרצה).
כפתור 4 יש ללחוץ פעם אחת.
לאחר תהליך זה סיימתם להפעיל את המקרו (אנו מקווים לכלול בהמשך את כל התהליך בכפתור אחד).
כפתור התיקון נועד לתיקון הקובץ אחרי הזזת ה"סולמיות" למקום אחר, כמו שמתואר בסרטון ההסברה.תוסף מתוקן ראש חודש אלול (1).txt
נ.ב. בגירסה הקודמת היו שני בעיות בהערה המתווספת: הא' שהיא מיותרת לעין, והב' שכאשר משנים את מקום המקטע יש רווח במקום לא נכון, ומאידך אין רצף במקום שצריך. כרגע הכל תוקן ב"ה והכל מסודר.
התוסף בגירסת בטה וניסיון אבל היא עושה את הפעולה העיקרית.איך אפשר להוריד את הקוד? זה רק פותח את הדף עם הקוד עם הרבה סימני שאלה ואי אפשר להוריד.
אני שמח שעזרו לך. אפשר גם אחרי שנפתח העמוד של הקוד לשמור אותו עם קונטרול S.
-
-
-
@מניין יכול להיות שזה אפשרי, היה לי בהתחלה איזו הגבלה שהגבילה גם את ההערות סיום והצלחנו בסוף להתגבר עליה בהערות סיום, אבל יכול להיות שאוכל להתגבר על הבעיה גם בהערות שוליים, זה צריך להתיישב ולבדוק את זה שוב.
בינתיים הציעו כאן כמה הצעות פיתוחים/ תיקונים:- הערות שוליים.
- בעיות בהתקנה (שיהיה קובץ התקנה מוכן).
- שתהיה אפשרות לעשות טורים רק באחד מהטקסטים.
- רווח בין כל הערה להערה.
- לבטל את הקטנת החלונות.
מכיון שזמני מצומצם מאוד, מי שחשוב לו שאפתח את מה שהוא הציע, בתמורה של תמיכה כל שהיא, לא משנה כמה, בתוסף. שיודיע לי כאן למטה.
-
@נוכחות
מכיון שאני עובד עם הרב נוכחות שליט"א, ומכיון שאני פוחד מכל האנשים שצועקים שאסור להזכיר פה כסף, אע"פ ש הוא לא ביקש כסף ורק אמר שזה לוקח זמן וכו' ומי שיכול שיתמוך, בכל זאת ראיתי לנכון להעמיד כאן את הענין על מקומו.
נוכחות הוא אברך בן עלייה שחובש ביהמ"ד יומם ולילה, וכבר חיבר יותר מעשר ספרים עמוקים בכל מקצועות התורה, וחלקם מפורסמים ונמצאים בכל ביהמ"ד וכולם כאן מכירים אותם, ואפשר לומר עוד המון שבחים רק שלא כאן המקום.
הוא הגיע לעניינים אלו רק מתוך עצם כתיבתו את חידושי תורתו במשך השנים, כך שכל מי שרוצה לרדת לעומק הענין, נסביר במילים פשוטות שכשהוא עוזר כאן למישהו בדבר שלוקח זמן הריהו סוגר בשבילו את הגמרא לדקות הללו... אני לא חושב שיש כאן מישהו שמנצל את הזמן יותר ממנו (אני לא מדבר על אלו שבאים לכאן פעם ביובל).
וזה חוץ ממה שמתפרנס בדוחק רב, כרוב האברכים הצדיקים וה'מיושנים' של בני ברק.כתבתי את זה רק בשביל כל הרבנים שליט"א שהגישה שלהם לא היתה מספיק מכבדת, שידעו להעריך, זה הכל, ותאמינו לי שהידיעות שלו במחשב לעומת הידיעות שלו בתורה לא מגיעים לאלפיים אמה של הציפורן הקטנה של זרת הרגל השמאלית.
-
@es0583292679 כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
@נוכחות
מכיון שאני עובד עם הרב נוכחות שליט"א, ומכיון שאני פוחד מכל האנשים שצועקים שאסור להזכיר פה כסף, אע"פ ש הוא לא ביקש כסף ורק אמר שזה לוקח זמן וכו' ומי שיכול שיתמוך, בכל זאת ראיתי לנכון להעמיד כאן את הענין על מקומו.
נוכחות הוא אברך בן עלייה שחובש ביהמ"ד יומם ולילה, וכבר חיבר יותר מעשר ספרים עמוקים בכל מקצועות התורה, וחלקם מפורסמים ונמצאים בכל ביהמ"ד וכולם כאן מכירים אותם, ואפשר לומר עוד המון שבחים רק שלא כאן המקום.
הוא הגיע לעניינים אלו רק מתוך עצם כתיבתו את חידושי תורתו במשך השנים, כך שכל מי שרוצה לרדת לעומק הענין, נסביר במילים פשוטות שכשהוא עוזר כאן למישהו בדבר שלוקח זמן הריהו סוגר בשבילו את הגמרא לדקות הללו... אני לא חושב שיש כאן מישהו שמנצל את הזמן יותר ממנו (אני לא מדבר על אלו שבאים לכאן פעם ביובל).
וזה חוץ ממה שמתפרנס בדוחק רב, כרוב האברכים הצדיקים וה'מיושנים' של בני ברק.כתבתי את זה רק בשביל כל הרבנים שליט"א שהגישה שלהם לא היתה מספיק מכבדת, שידעו להעריך, זה הכל, ותאמינו לי שהידיעות שלו במחשב לעומת הידיעות שלו בתורה לא מגיעים לאלפיים אמה של הציפורן הקטנה של זרת הרגל השמאלית.
חבל להתבכיין סתם.
אין טענות על אדם שלוקח כסף - יש טענות כשהוא עושה את פרסומת פה.
אם כי בהחלט מקובל כאן, שניק אשר מציע דברים בחינם, אגב זה מציע גם בתשלום.
אתה נוהג כך, ולא רק שזה לא מפריע לאף אחד, אלא אדרבא נהנים מאוד מהחלקים החינמיים שהבאת, ומודים לך על כך לרוב.
פה אפי' היה דו שיח יותר מוזר, כאשר בפוסט הראשון לא הופיע מילה על כסף רק בהמשך.
אני דן לכף זכות שהיה ברור לו שיש חלק חינמי וחלק לא, ומפני שזה פעם ראשונה - שכח להבהיר זאת, ולציין לחלק החינמי.
על כך היו התגובות בתחילת האשכול, וחבל מאוד שמנסים לעשות כאי' היה פה התקפה על הרצון לקחת כסף על יגיע כפיו, ולא היא.
כמובן שאין בכל הנ"ל הקשר לתורתו וצדיקותו של הנ"ל, שידיעותי בתורה לא מגרדות את הציפורן של הזרת השמאלית שלו. -
רק עכשיו אני רואה את כל המו"מ שיצא כאן.
אני יסביר, אני לא חושב שתמיכה כל-דהו תועיל לי במשכנתא החודשית וכיו''ב, ובודאי שלא אתעשר מזה.
אבל המצב בעוה"ז שלפעמים אדם עושה הרבה לרצות אחרים וזה לא כ"כ דחוף להם - כמו הזמן שהוא מקדיש לזה.
לכן אני צריך לדעת שמי שמבקש את זה יודע להעריך את זה (ע"ע טיפולים פסיכולוגיים בחינם וקורסים בחינם, מה יוצא מזה, ודי למבין).
מלבד זאת כשאני עושה משהו לטובת פלוני ופלוני שזה על חשבון דברים שלי אני צריך לדעת שיש השתתפות כאן בזמן שאני לוקח מעצמי בשביל זה, ולכן בדקתי אם יש מישהו שמעוניין לתמוך בזה, אפילו כל-דהו, שזה יראה שיש כאן רצינות וגם השתתפות, זה הכל. -
@106 הוא פרסם אותו אחרי הטענות, לא לפני...
ואני מלמד זכות, שתכנן לפרסם, ושכח להכניס לפוסט.:::
חבל להאשים לפני שקוראים את כל השרשור, ומבינים מה היה התהליך.
@106 @es0583292679 אתם יכולים להתנצל בפרטי, לא חייבים ציבורית.:::
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
הוא פרסם אותו אחרי הטענות, לא לפני...
זה הופיע בדרייב מהרגע הראשון.
עריכה: טעות -
@106 כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
הוא פרסם אותו אחרי הטענות, לא לפני...
לא נכון, זה הופיע בדרייב מהרגע הראשון.
תלחץ על הקישור, תעדכן אותי האם נפתח תוסף או סרט.
-
@נוכחות כתב בשיתוף | והנה זה בא: הערות ברצף בוורד (בלי הפרדת פיסקאות):
רק עכשיו אני רואה את כל המו"מ שיצא כאן.
אני יסביר, אני לא חושב שתמיכה כל-דהו תועיל לי במשכנתא החודשית וכיו''ב, ובודאי שלא אתעשר מזה.
אבל המצב בעוה"ז שלפעמים אדם עושה הרבה לרצות אחרים וזה לא כ"כ דחוף להם - כמו הזמן שהוא מקדיש לזה.
לכן אני צריך לדעת שמי שמבקש את זה יודע להעריך את זה (ע"ע טיפולים פסיכולוגיים בחינם וקורסים בחינם, מה יוצא מזה, ודי למבין).
מלבד זאת כשאני עושה משהו לטובת פלוני ופלוני שזה על חשבון דברים שלי אני צריך לדעת שיש השתתפות כאן בזמן שאני לוקח מעצמי בשביל זה, ולכן בדקתי אם יש מישהו שמעוניין לתמוך בזה, אפילו כל-דהו, שזה יראה שיש כאן רצינות וגם השתתפות, זה הכל.אף אחד לא מאשים אותך.
- זכותך לעמול ולעשות ע"כ כסף.
- זכותך לעמול ולתת לציבור, ורק לבקש תמיכה סמלית.
- זכותך לתת בחינם.
מה שנכתב, נכתב בעקבות ש:
בהתחלה פורסם פוסט ללא שום תוסף/שורת קוד, וללא ציון על כסף.
כשנשאלה השאלה היכן התוסף - נאמר שזה עולה כסף, וניתן לפנות בפרטי.
אז הערתי, שלא מקובל להשתמש בפורום כמקום פרסום.
אח"כ הועלה הקוד בחינם למען הציבור, ונכתב שלקבל זאת כתוסף ערוך - עולה כסף.
סבבה.
אבל לא לעשות כאי' היה פה אשכול של אנשים נרגנים שניסו לגנוב ממישהו את עמל ידו.