המלצה | המלצה לקניית מזגן
-
@מנחםמ
תדיארן אמקור -
@מנחםמ
תדיארן אמקור@אחד-אלוקינו
סתם מעניין אותי, לא היה לך בו תקלה של דליפת גז? (באחד השרשורים הקודמים) -
@אחד-אלוקינו
סתם מעניין אותי, לא היה לך בו תקלה של דליפת גז? (באחד השרשורים הקודמים)@שטיגליץ
2 .נקודות- יש לי כמה מזגנים של אמקור והם עובדים פצצה .. ואפשר גם לברר שהמזגן אמקור זה עם הכי פחות תקלות.
- רק שתבין אבל הדליפת גז קשור למתקין ולא למזגן עצמו .פשוט המתקין לא חיבר טוב את הצנרת.

-
@מנחםמ
אם לא תחליט מה אתה צריך המלצות לא יעזרו מאד ...קודם תחליט מה אתה מחפש
זול ?
אמין ?
אינוורטר ?ואז תתקדם.
דווקא שמעתי מטכנאי מזגנים מומחה שאני סומך עליו שהיום הוא ממליץ על daikin (יבוא של אלקטרה)
כי הם ברמה מאד גבוהה (ייתכן שהוא דיבר על אינוורטר). ויחסית לא יקרים.נ. ב. אמקור תדיראן ... נו נו, הם לא יותר טובים מתדיראן הרגיל רק יותר זולים קצת.
-
@מנחםמ
אם לא תחליט מה אתה צריך המלצות לא יעזרו מאד ...קודם תחליט מה אתה מחפש
זול ?
אמין ?
אינוורטר ?ואז תתקדם.
דווקא שמעתי מטכנאי מזגנים מומחה שאני סומך עליו שהיום הוא ממליץ על daikin (יבוא של אלקטרה)
כי הם ברמה מאד גבוהה (ייתכן שהוא דיבר על אינוורטר). ויחסית לא יקרים.נ. ב. אמקור תדיראן ... נו נו, הם לא יותר טובים מתדיראן הרגיל רק יותר זולים קצת.
@יהודה-12 כתב בהמלצה | המלצה לקניית מזגן:
@מנחםמ
אם לא תחליט מה אתה צריך המלצות לא יעזרו מאד ...קודם תחליט מה אתה מחפש
זול ?
אמין ?
אינוורטר ?ואז תתקדם.
דווקא שמעתי מטכנאי מזגנים מומחה שאני סומך עליו שהיום הוא ממליץ על daikin (יבוא של אלקטרה)
כי הם ברמה מאד גבוהה (ייתכן שהוא דיבר על אינוורטר). ויחסית לא יקרים.נ. ב. אמקור תדיראן ... נו נו, הם לא יותר טובים מתדיראן הרגיל רק יותר זולים קצת.
זה הרעיון- זה דרגה מתחת [כביכול] למותג תדיראן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות