בעיה | שפה עברית לאנדרואיד (גלאקסי יאנג)(421)
-
לאחר החלפת גירסה אין לי בהגדרות של המכשיר שפה עברית
איך פותרים את הבעיה -
לאחר החלפת גירסה אין לי בהגדרות של המכשיר שפה עברית
איך פותרים את הבעיה@אביי-הנחמד
אתה צריך רוט, יש לך?
אם כן - יש פה הדרכה -
@אביי-הנחמד
אתה צריך רוט, יש לך?
אם כן - יש פה הדרכה@שמעון-חבצלת
אם אני עושה לו את הרוט הזה אני גומר עם הסיפור או שאחרי הרוט אז אפשר להתקין?
השאלה שלי אם הוא נהיה באפן אוטומטי בעברית? -
@שמעון-חבצלת
אם אני עושה לו את הרוט הזה אני גומר עם הסיפור או שאחרי הרוט אז אפשר להתקין?
השאלה שלי אם הוא נהיה באפן אוטומטי בעברית?@אביי-הנחמד יש שם הדרכה איך לעשות רוט ואחר כך איך לשים עברית אבל זה לא ביחד. פעם הבאה תקרא את מה שכתוב שם בבירור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות