בעיה | הפריטים נעלמו מהסל בעלי אקספרס
-
בהמשך למה שכתבתי פה
ברוך השם הצלחתי לקבל סיסמא חדשה לחשבון שלי בעלי אקספרס הבעיה היא שהחשבון פשוט יתאפס לי וכל מה שהיה בסל נעלם וכן כשניסיתי להיכנס להזמנות שלי כדי לראות את מספר מעקב החבילות אני רואה שההזמנות ריקות (ההזמנות וודאי הוזמנו כבר ראיתי חיוב בבנק)
השאלה שלי היא איך אני משחזר את זה או לחילופין משיג את מספרי המעקב חבילות?
תודה מראש. -
בהמשך למה שכתבתי פה
ברוך השם הצלחתי לקבל סיסמא חדשה לחשבון שלי בעלי אקספרס הבעיה היא שהחשבון פשוט יתאפס לי וכל מה שהיה בסל נעלם וכן כשניסיתי להיכנס להזמנות שלי כדי לראות את מספר מעקב החבילות אני רואה שההזמנות ריקות (ההזמנות וודאי הוזמנו כבר ראיתי חיוב בבנק)
השאלה שלי היא איך אני משחזר את זה או לחילופין משיג את מספרי המעקב חבילות?
תודה מראש.@TelegApps אני לא מבין משהו
- הרי כשעושים הזמנה מקבלים מס' מעקב למייל לא קיבלת מספר מעקב?
- מה הכוונה ססמה חדשה? על אותו חשבון או שפשוט פתחת חשבון חדש?
-
@TelegApps אני לא מבין משהו
- הרי כשעושים הזמנה מקבלים מס' מעקב למייל לא קיבלת מספר מעקב?
- מה הכוונה ססמה חדשה? על אותו חשבון או שפשוט פתחת חשבון חדש?
- ככה גם אני יודע שאמור להיות. ובפועל את מספרי המעקב הוא הראה לי רק באתר מיד לאחר ההזמנה. במייל כלום.
- סיסמה חדשה כי שכחתי אותה ולא הצלחתי לפתוח את ההזמנות שלי עם האימות דרך גוגל. החשבון נשאר אותו חשבון בסה"כ עשיתי שכחתי את הסיסמה וזה נתן לי אופציה להחלפה.
-
- ככה גם אני יודע שאמור להיות. ובפועל את מספרי המעקב הוא הראה לי רק באתר מיד לאחר ההזמנה. במייל כלום.
- סיסמה חדשה כי שכחתי אותה ולא הצלחתי לפתוח את ההזמנות שלי עם האימות דרך גוגל. החשבון נשאר אותו חשבון בסה"כ עשיתי שכחתי את הסיסמה וזה נתן לי אופציה להחלפה.
@TelegApps ניסית צ'אט חי עם נציג?
זה קצת מסובך להגיע לנציג חי, אז אני אסביר בקצרה.
תראה למעלה "עזרה" תכנס "שירות לקוחות"
למטה בצד שמאל "Chat Now"
ואז יש רובוט, להקיש על "Order not received" יקפוץ חלון עם ההזמנות האחרונות.
(אם אין לך הזמנות, תעשה איזה הזמנה שאתה צריך, ואז זה יעבוד).
ואז לבחור סתם הזמנה, וקופץ חלון "האם קיבלת את ההזמנה" אתה עונה "לא" ומיד למטה בצד שמאל אתה רואה "Chat with an agent now" = שוחח עם נציג עכשיו.
זה רק באנגלית, אז תצטרך גוגל תרגום צמוד... -
@TelegApps ניסית צ'אט חי עם נציג?
זה קצת מסובך להגיע לנציג חי, אז אני אסביר בקצרה.
תראה למעלה "עזרה" תכנס "שירות לקוחות"
למטה בצד שמאל "Chat Now"
ואז יש רובוט, להקיש על "Order not received" יקפוץ חלון עם ההזמנות האחרונות.
(אם אין לך הזמנות, תעשה איזה הזמנה שאתה צריך, ואז זה יעבוד).
ואז לבחור סתם הזמנה, וקופץ חלון "האם קיבלת את ההזמנה" אתה עונה "לא" ומיד למטה בצד שמאל אתה רואה "Chat with an agent now" = שוחח עם נציג עכשיו.
זה רק באנגלית, אז תצטרך גוגל תרגום צמוד... -
@מיישה תודה רבה
עשיתי הזמנה חדשה. כרגע הוא לא נותן לי לבחור אותה כי המשלוח שלה עוד לא יצא -
@TelegApps לא משנה, זה אמור להיות שם, אם זה לא שם בכל אופן, תבטל את ההזמנה, ואז זה וודאי יהיה שם.
-
@TelegApps תלחץ "לשלוח"
-
@TelegApps לא, בצד שמאל למטה תראה צאט עם נציג עכשיו.
-
@TelegApps אני לא רואה את זה בנטפרי.
מה אתה רואה? -
@TelegApps אני לא רואה את זה בנטפרי.
מה אתה רואה? -
@TelegApps צלם לי את כל המסך בבקשה.