דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
77 פוסטים 10 כותבים 1.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מי כעמך ישראל 0

    @dfhzrhree זה וזהו?? זה יתקין לי לבד??

    @dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

    @מי-כעמך-ישראל-0 קח KMS
    קודם תחלץ את זה - הסיסמה היא 1234
    אחרי זה תפתח את הקובץ ותלחץ על 1

    כנראה שתהיה חייב להשהות את האנטי וירוס קודם!

    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhree
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @מי-כעמך-ישראל-0
    @dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

    @מי-כעמך-ישראל-0
    אתה מתקין ווינדוס רגיל, ובוחר 'אין לי מפתח מוצר עדיין' ואח"כ פורץ עם KMS...


    אתה שומע? תגיד תודה!
    רוץ לספר פה!
    רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מי כעמך ישראל 0

      @dfhzrhree אפשר להפנות אותי עם קישור???

      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @מי-כעמך-ישראל-0
      https://madrichim.ovh/topic/225/מדריך-פריצת-וינדוס-windows-ואופיס-office-לכל-הגרסאות#:~:text=Spoiler-,פריצה לווינדוס בלבד,-(לא לאופיס)%2C מומלצת

      רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צדיק תמיםצ צדיק תמים

        @מי-כעמך-ישראל-0
        https://madrichim.ovh/topic/225/מדריך-פריצת-וינדוס-windows-ואופיס-office-לכל-הגרסאות#:~:text=Spoiler-,פריצה לווינדוס בלבד,-(לא לאופיס)%2C מומלצת

        מ מנותק
        מ מנותק
        מי כעמך ישראל 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @צדיק-תמים אם אני רוצה שיתקין לי אוטומטית את המפתח מוצר, מה אני עושה??

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מי כעמך ישראל 0

          @צדיק-תמים אם אני רוצה שיתקין לי אוטומטית את המפתח מוצר, מה אני עושה??

          מ מנותק
          מ מנותק
          מי כעמך ישראל 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • dfhzrhreeD dfhzrhree

            @מי-כעמך-ישראל-0
            אתה צריך מפתח או את התוכנה בעצמה?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מי כעמך ישראל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @dfhzrhree אני צריך מפתח ‏‏צילום מסך (78).png

            cannonC תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מי כעמך ישראל 0

              @dfhzrhree אני צריך מפתח ‏‏צילום מסך (78).png

              cannonC מנותק
              cannonC מנותק
              cannon
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
              #14

              @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

              @dfhzrhree אני צריך מפתח ‏‏צילום מסך (78).png

              @מי-כעמך-ישראל-0 זה שאלה?
              כי כתוב שווינדוס פעיל!

              .Focus on impact, not the cannon's smoke

              מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • cannonC cannon

                @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                @dfhzrhree אני צריך מפתח ‏‏צילום מסך (78).png

                @מי-כעמך-ישראל-0 זה שאלה?
                כי כתוב שווינדוס פעיל!

                מ מנותק
                מ מנותק
                מי כעמך ישראל 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @cannon כן

                cannonC תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מי כעמך ישראל 0

                  @cannon כן

                  cannonC מנותק
                  cannonC מנותק
                  cannon
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @מי-כעמך-ישראל-0 נראה לי שלא. שניה אני יבדוק אצלי.

                  .Focus on impact, not the cannon's smoke

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cannonC cannon

                    @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                    @dfhzrhree אני צריך מפתח ‏‏צילום מסך (78).png

                    @מי-כעמך-ישראל-0 זה שאלה?
                    כי כתוב שווינדוס פעיל!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מי כעמך ישראל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                    #17

                    @dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                    @מי-כעמך-ישראל-0 קח KMS
                    קודם תחלץ את זה - הסיסמה היא 1234
                    אחרי זה תפתח את הקובץ ותלחץ על 1

                    כנראה שתהיה חייב להשהות את האנטי וירוס קודם!

                    @cannon מה אני עושה אחרי שאני לוחץ 1???

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מי כעמך ישראל 0

                      @dfhzrhree זה למשל טוב?? https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מי כעמך ישראל 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                      #18

                      @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                      https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                      @cannon עדיף את זה???

                      cannonC dfhzrhreeD 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מי כעמך ישראל 0

                        @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                        https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                        @cannon עדיף את זה???

                        cannonC מנותק
                        cannonC מנותק
                        cannon
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
                        #19

                        @מי-כעמך-ישראל-0 לא יודע! אני פרצתי את הווינדוס שלי באמצעות הסקריפט שיוסי מחשבים הביא כאן הוא עובד גם על ווינדוס 11.
                        והוא מאוד פשוט מפעילים אותו ולוחצים 2 ומחכים. (יש לציין שלי מתחילה היה PRO)

                        .Focus on impact, not the cannon's smoke

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מי כעמך ישראל 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                          #20

                          אני צריך מפתח מוצר לווינדוס 11 PRO, האם יש דרך פשוטה לעשות זאת??

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מי כעמך ישראל 0

                            @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

                            https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                            @cannon עדיף את זה???

                            dfhzrhreeD מנותק
                            dfhzrhreeD מנותק
                            dfhzrhree
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
                            מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
                            אכן?


                            אתה שומע? תגיד תודה!
                            רוץ לספר פה!
                            רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • dfhzrhreeD dfhzrhree

                              @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
                              מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
                              אכן?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מי כעמך ישראל 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @dfhzrhree כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
                                מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
                                אכן?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מי כעמך ישראל 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

                                dfhzrhreeD מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מי כעמך ישראל 0

                                  @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhree
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @מי-כעמך-ישראל-0 אני חושב שמה שהבאתי עושה גם את זה, אם תעלה צילום מסך אוכל לוודא...


                                  אתה שומע? תגיד תודה!
                                  רוץ לספר פה!
                                  רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                    @מי-כעמך-ישראל-0 אני חושב שמה שהבאתי עושה גם את זה, אם תעלה צילום מסך אוכל לוודא...

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מי כעמך ישראל 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @dfhzrhree הבאתי צילום

                                    dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מי כעמך ישראל 0

                                      @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מי כעמך ישראל 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מי כעמך ישראל 0

                                        @dfhzrhree הבאתי צילום

                                        dfhzrhreeD מנותק
                                        dfhzrhreeD מנותק
                                        dfhzrhree
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                                        #27

                                        @מי-כעמך-ישראל-0
                                        זה אמור לעבוד
                                        👆
                                        תלחץ בתפריט הראשי 6
                                        ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
                                        שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
                                        לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
                                        צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..


                                        אתה שומע? תגיד תודה!
                                        רוץ לספר פה!
                                        רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                                        מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                          @מי-כעמך-ישראל-0
                                          זה אמור לעבוד
                                          👆
                                          תלחץ בתפריט הראשי 6
                                          ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
                                          שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
                                          לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
                                          צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מי כעמך ישראל 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @dfhzrhree איך אני יודע מה הנכון???

                                          dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר