מחשב ibm r50e
-
@efi שלום רב
טוב שהבאת דגם (רוב מי שמעלה פה תקלות לא חושב אפילו להביא דגם..)
אפשר להוריד דרייברים בקלות (כאופציה ראשונה חשבתי על driverscape)
רק שאתה צריך להביא חוץ מהדגם גם את הדגם שבתוך הדגם, סוג של מספר סידורי
זה מתחיל ב1834 - ואותיות באנגלית.תכתוב כאן או שתוריד בעצמך מdriverscape לפי הדגם המדויק.
יש שם לוינדוס 10 7 8 XP הכל מוכן ועומד. -
@efi שלום רב
טוב שהבאת דגם (רוב מי שמעלה פה תקלות לא חושב אפילו להביא דגם..)
אפשר להוריד דרייברים בקלות (כאופציה ראשונה חשבתי על driverscape)
רק שאתה צריך להביא חוץ מהדגם גם את הדגם שבתוך הדגם, סוג של מספר סידורי
זה מתחיל ב1834 - ואותיות באנגלית.תכתוב כאן או שתוריד בעצמך מdriverscape לפי הדגם המדויק.
יש שם לוינדוס 10 7 8 XP הכל מוכן ועומד. -
-
-
@efi איך ולאיפה אתה מנסה להוריד?
-
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
-
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות