מחשב ibm r50e
-
-
@efi איך ולאיפה אתה מנסה להוריד?
-
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
-
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
@DANI123 סליחה, הייתה לי טעות... יש לי בעיה בפורומים שאני לא מצליח לעקוב מי שלח מה...
-
-
@efi לפי מה שנראה יש שם עוד הרבה דרייברים למחשב שלך
לכרטיס מסך, עכבר מקלדת, חיבור קווי, דיסק קשיח וכו'
תנסה להיכנס לכאן שוב https://www.driverscape.com/manufacturers/ibm/laptops-desktops/1834bwg/11871
אולי תצליח
אני לא רואה סיבה של תוכל להיכנס
בנטפרי זה פתוח -
@efi קח: https://send.firefox.com/download/ef3342ca2a924c70/#NR4o0ExxtkwSYXOeYEqpvQ
אמור להיותבפנים שתי תיקיות\זיפ
הגדול 11 מגה זה הדרייבר להתקן האלחוטי
השני כתוב שזה סוג של תוכנת שליטה (באלחוטי) או משהו בסגנון
תצליח!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות