בעיה | נוקיה C2 שפתאום מת
-
@RUVI אתה אמור לראות הודעה שזוהה מכשיר או משהו כזה..
@ephraum-tzvi הוא לא מזהה, וזה כנראה הבעיה, ולא המסך!
-
@ephraum-tzvi הוא לא מזהה, וזה כנראה הבעיה, ולא המסך!
-
@RUVI איך שינית את התפריט במובימב?
@ephraum-tzvi שיניתי רק את הקובץ menusettings.xml הזה
-
@ephraum-tzvi שיניתי רק את הקובץ menusettings.xml הזה
-
@RUVI כן אבל איך התוכנה זיהתה את הפלאפון?
@ephraum-tzvi זה לא היה עכשיו, זה היה בעבר כשהמכשיר עבד, רק עכשיו הוא שבק חיים לכל חי באופן פתאומי, לדאבוני
-
@ephraum-tzvi זה לא היה עכשיו, זה היה בעבר כשהמכשיר עבד, רק עכשיו הוא שבק חיים לכל חי באופן פתאומי, לדאבוני
-
@RUVI אני מתכוון- איך זה התחבר? (איזה חיבור? usb ?bluetuth?)
@ephraum-tzvi בלוטות'
-
@ephraum-tzvi בלוטות'
-
@RUVI אה..וסתם ככה לפני ביואסבי המחשב זיהה את הפלאפון בתור כונן?
-
-
@RUVI האפשרות היחידה היא שלא עשית את הצריבה נכון.. תוודא שעשית הכל תקין (אולי פרט שלא שמת לב והוא ממש חשוב ששכחת..)
או שזה בעיה במסך@ephraum-tzvi אבל הBEST לא מזהה את המכשיר כלל??????? אז איך אפשר לעשות צריבה,
עכשיו אני חושב שאולי באמת חסר דרייברים או משהו כזה -
@ephraum-tzvi אבל הBEST לא מזהה את המכשיר כלל??????? אז איך אפשר לעשות צריבה,
עכשיו אני חושב שאולי באמת חסר דרייברים או משהו כזה@RUVI בהנחה שכל הדרייברים תקינים וכו'
בשביל שהמחשב יזהה את הפלאפון- נסה להשתמש באפשרות השניה של המדריך הנפלא הזה (שם @אלישי מסביר איך אפשר שהמחשב כן יזהה את הפלאפון, גם אם הוא מכובה) ואחרי שהמחשב יזהה את הפלאפון- נסה לצרוב קושחה מחדש (למרות שאין הבדל פשוט לצרוב במצב מת אבל..)
אם זה לא עוזר אז שוב- או שזה בעיה במסך ותצטרך להחליף אותו
או שזה בעיה במערכת הפעלה (ווינ10) אז נסה לצרוב על מערכת ווירטואלית של ווינxp או 7 (האמת שמניסיון- אם יש לך מחשב כזה עם מערכת הפעלה ווינxp/7 עדיף בהחלט
מקווה שעזרתי ובהצלחה! (אם תוכל לעדכן אם עזר בסוף) -
@RUVI בהנחה שכל הדרייברים תקינים וכו'
בשביל שהמחשב יזהה את הפלאפון- נסה להשתמש באפשרות השניה של המדריך הנפלא הזה (שם @אלישי מסביר איך אפשר שהמחשב כן יזהה את הפלאפון, גם אם הוא מכובה) ואחרי שהמחשב יזהה את הפלאפון- נסה לצרוב קושחה מחדש (למרות שאין הבדל פשוט לצרוב במצב מת אבל..)
אם זה לא עוזר אז שוב- או שזה בעיה במסך ותצטרך להחליף אותו
או שזה בעיה במערכת הפעלה (ווינ10) אז נסה לצרוב על מערכת ווירטואלית של ווינxp או 7 (האמת שמניסיון- אם יש לך מחשב כזה עם מערכת הפעלה ווינxp/7 עדיף בהחלט
מקווה שעזרתי ובהצלחה! (אם תוכל לעדכן אם עזר בסוף)@ephraum-tzvi לא עבד גם עם וינ'
תודה על הרצון והעזרה
גוט שעבעס -
@ephraum-tzvi לא עבד גם עם וינ'
תודה על הרצון והעזרה
גוט שעבעס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות